علی حدیدیان دارنده اولین گیم کلاب واقعیت مجازی در زنجان:

از واقعیت تا مجاز!

کد خبر: ۸۸۰۴۵۹۰
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، این روزها بعضی نوجوانان و جوانان برای گذراندن اوقات فراغت به جای آن که جذب مراکز فرهنگی، ورزشی و تفریحی شوند علاقه مند حضور در اماکنی مثل قهوه خانه ها هستند مکان های که بساط دود و دم براحتی فراهم است و همین مسأله ممکن است آسیب های خطرناک تری را برای جوانان به دنبال داشته باشد.

عدم وجود امکانات و مراکز فرهنگی ، تفریحی و ورزشی مناسب در سطح شهر در روی آوردن جوانان به سمت قهوه خانه ها و مصرف قلیان تاثیرگذار بوده اما این انتظار وجود دارد که مسؤلین نظارتی به این موضوع اهمیت ویژه ای اختصاص دهند تا شاهد ریشه کن شدن مصرف قلیان در بین جوانان کم سن و سال باشیم.

ایجاد فراهم کردن زمینه برنامه های نشاط آورمتناسب با فرهنگ اسلامی-ایرانی می تواند کاهش آسیب هایی که جوانان را تهدید می کند موثر باشد. وقتی جوانی که باید روی آن سرمایه گذاری شود بیشتر در وقتش در مکان های مثل قهوه خانه ها که در معرض بسیاری از آسیب هاست می گذارند نباید انتظار داشت که این جوان آینده ساز کشورش باشد.

علی حدیدیان جوان خوش ذوق زنجانی اولین گیم کلاب واقعیت مجازی استان های کشور را به زنجان آورده است، در پاسخ به چرایی ایجاد این مکان به گزارشگر خبرگزاری بسیج زنجان گفت:علاقه خاصی به بازی دارم و از دوران کودکی بازی های کامپیوتری زیادی انجام می دام .

حدیدیان با اشاره به تنوع گیم کلاب افزود: این بازی در هر شهری وجود ندارد وهر شخصی نمی تواند این بازی را تجربه کند و به خاطر عدم وجود امکانات این بازی در شهر زنجان تا کنون کسی آن را تجربه نکرده است.

وی در خصوص فضای مجازی و رابطه آن با این بازی اظهار داشت: این بازی در فضای مجازی صورت می گیرد، به طوری که شخص آن را درک می کند، وقتی مشغول بازی می شود از فضای بیرون بی خبر و در فضا بازی قرار می گیرید.

علی حدیدیان با اشاره به مزیت بازی خاطر نشان ساخت: از مزیت های این بازی که نسبت به دیگر بازی ها دارد باعث تنبلی نمی شود وتحرک زیادی هم دارد.

وی در ادامه افزود:اگر این بازی در زنجان در دل مردم جای بگیرد شعبه های دیگری در سطح شهر افتتاح می شود.

علی حدیدیان با اشاره به هزینه اولیه جهت خرید تجهیزات این بازی اظهار داشت:vr با هزینه پانزده الی بیست میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: هزینه ای که برای این بازی در نظر گرفته شده است ساعتی چهل هزار تومان که به صورت دقیقه ای هم می شود بازی کرد.

ارسال نظرات