مسئول بسیج اساتید گلستان در گفتگو با «بسیج»:
نصرالله نژاد گفت: نماینده های مردم باید مسئولین را رصد و ارزیابی کنند و آنجایی که نقص دارد جلویش را بگیرند و نگذارند این انحرافات صورت گیرد.
کد خبر: ۸۸۰۴۵۹۹
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
اصغر نصرالله نژاد مسئول بسیج اساتید گلستان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب در حوزه مسائل فرهنگی گفت: عده ای با ارائه تفکرات غلط و تعبیر بسیار نا بجا از فرهنگ از جامعه غیرت زدایی می کنند.

وی افزود: با از بین رفتن غیرت در جامعه حساسیت ها پایین می آید و تفکرات غربی به بهانه های مختلف جای خود را باز می کنند و ما الان درگیر این مسائل و مشکلات شده ایم.

مسئول بسیج اساتید گلستان تصریح کرد: رهبری تاکید دارند که مباحث اساسی فرهنگ همان بحث اعتقادات و باورهاست در حال حاضر بعضی افراد اردوهای مشترک و مختلط دختر و پسر و موسیقی را ترویج می کنند و سعی دارند زندگی به سبک غربی را نهادینه کنند که این باعث می شود به مرور زمان چیزی از فرهنگ ایرانی و اسلامی ما باقی نماند.

نصرالله نژاد اظهار داشت: مجلس باید روی این مسئله حساس باشد نماینده های مردم باید مسئولین را رصد و ارزیابی کنند و آنجایی که نقص دارد جلویش را بگیرند و نگذارند این انحرافات صورت گیرد دشمن روی این قضیه برنامه ریزی کرده و دست از تلاش بر نمی دارد.

ارسال نظرات