سید جواد حسینی کیا با بیان اینکه نجات صنایع کوچک و متوسط از رکود اقتصادی حتمی باشد گفت: باید اراده قوی نسبت به رفع مشکلات صنایع کوچک و متوسط داشته باشیم و در این راستا اراده مسوولین امری ضروری است.
کد خبر: ۸۸۰۴۶۰۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: بنگاه های اقتصادی صنعتی کوچک و متوسط از جایگاه ویژه ای در صنعت برخوردار هستند و باید با طراحی راهبردهای مناسب بتوان از وضعیت درآمدزایی صنایع بیشترین بهره برداری ممکن را نمود.

وی با بیان اینکه نجات صنایع کوچک و متوسط از رکود اقتصادی از سوی مسئولین حتمی باشد گفت: باید اراده قوی نسبت به رفع مشکلات صنایع کوچک و متوسط داشته باشیم و در این راستا اراده مسوولین امری ضروری و پشتوانه مهم محسوب می شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطر نشان کرد: فراهم سازی زیر ساخت های مناسب در فعال سازی صنایع کوچک و متوسط امری اجتناب ناپذیر است و در نرخ بازدهی و رشد صنایع گامی موثر است.

حسینی کیا در خاتمه افزود: باید تسهیلات بانکی برای بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط را فراهم آوریم تا بتوانیم شرایط مطلوب اقتصادی را بدست آوریم.

ارسال نظرات