18 دی مصادف است با سی‌ و‌ هشتمین سالگرد قیام خونینی که در لبیک به امام راحل و با زعامت روحانیونی همچون شهید عبدالوهاب قاسمی و شیخ عبدالحمید عبدالاحد رقم خورد و برای همیشه طومار رژیم طاغوتی را در ساری درهم‌ پیچید.
کد خبر: ۸۸۰۴۶۰۷
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، برادر سه شهید عبوری تاکید کرد: این روز که ادامه قیام خونین و ماندگار 29 آبان ساری بود، اوج ولایتمداری و شجاعت مردمی را به نمایش گذاشت که در تمام سال‌های بعد از انقلاب شکوهنمد اسلامی و هشت سال دفاع مقدس همواره ارادت و پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب، امام راحل و مقام‌معظم رهبری نشان دادند.

مهدی عبوری اظهار داشت: یوم الله 18 دی در ساری یادآور بیداری، بصیرت و جانفشانی مردم و روحانیت مرکز مازندران بوده و همواره چون نگینی درخشان بر تارک این شهر انقلابی می‌درخشد.

وی افزود: امروز مصادف است با سی‌ و‌ هشتمین سالگرد این قیام خونین که در لبیک به دعوت امام راحل و با زعامت روحانیونی همچون شهید عبدالوهاب قاسمی و شیخ عبدالحمید عبدالاحد رقم خورد و برای همیشه طومار رژیم طاغوتی را در ساری درهم‌ پیچید.

عبوری گفت: مردم این شهر انقلابی در صف نخست آزادی‌خواهی و عدالت ‌طلبی بوده  و ساری قهرمان با تقدیم هشت شهید گلگون‌کفن در دوران مبارزات انقلابی و ثبت روزهای درخشانی همچون 18 دی‌ماه 57 نقشی بی‌بدیل در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.

وی بیان کرد: این شهر قدیمی کهن با سابقه دینی و علوی امروز نیز همچون گذشته با تقدیم شهدای مدافع حرم پیشتاز دفاع از ارزش‌ها و همراهی با ولی‌فقیه است.

شهردار مرکز استان تصریح کرد: بنده به عنوان عضو کوچکی از خانواده شهدا و خادم مردم ساری سالروز این واقعه عظیم را گرامی می‌دارم و در برابر خانواده شهدا به ویژه شهیدان آن واقعه " توفیقی و  عابدین‌پور " و همه مردم شریف ساری سر تعظیم فرود می‌آورم.

مازندران در دوران دفاع مقدس بیش از 10 هزار و 400 شهید تقدیم اسلام کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها