حجت الاسلام سلیمی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

سهم ناچیز دفاع مقدس و فرهنگ اسلامی در تولیدات سینمایی

نماینده مجلس گفت: اگر بپرسند سهم دفاع مقدس و فرهنگ بومی اسلامی از تولیدات سینمایی و سریال های ما چه قدر است باید اذعان کنیم که سهم برجسته ای نیست و باید پررنگ تر شود.
کد خبر: ۸۸۰۴۶۲۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به هشدارهای همیشگی مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ مخصوصا سرودهای انقلابی و سینما و نفوذ فرهنگیگفت: واقعیت این است که ما در زمینه تولیدات فرهنگی به ویژه تولید سرودهای انقلابی با افت شدیدی مواجه هستیم.

وی در ادامه افزود: تولیدات فرهنگی ما در شأن نظام جمهوری اسلامی و مطابق نیازهای امروز جامعه نیست همین خلأ باعث شده که آموزه های هنری غرب دغدغه برخی مسئولان شود این مسئولان به خاطر وجاهت اجتماعی و کسب رأی با موج احساسات جوانان حرکت می کنند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مسئله فرهنگ در جامعه امروز ما یک مسئله جدی است، در حال حاضر ما شاهد کم کاری فوق العاده در تولید سرودهای انقلابی و بسیاری از مسائل دیگر در این حوزه هستیم. اگر بپرسند سهم دفاع مقدس و فرهنگ بومی اسلامی از تولیدات سینمایی و سریال های ما چه قدر است باید اذعان کنیم که سهم برجسته ای نیست و باید پررنگ تر شود.

حجت الاسلام سلیمی در خاتمه یادآور شد: بنده منکر زحمات مسئولان و هنرمندان مربوطه نیستم اما باید بگویم که این نسبت تولیدات قابل دفاع نیست.

ارسال نظرات