خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایری استان کرمانشاه:

پیروزی انقلاب اسلامی یادآور بزرگترین تحول تاریخ ایران و جهان اسلام است

حجت الاسلام بهرامی تبار گفت: روزهای پیروزی انقلاب اسلامی یادآور بزرگترین تحول تاریخ ایران، منطقه و جهان اسلام است و ملت بزرگ و متدین ایران اسلامی با شور و شوق با مشت های گره كرده دست در دست هم به خیابانها ریختند و با فریادهای خروشان « مرگ بر شاه خائن » خواستار تحقق استقلال آزادی و جمهوری اسلامی شدند.
کد خبر: ۸۸۰۴۶۲۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
حجت الاسلام بهرامی تبار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه در آستانه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: همه ساله ایام الله دهه مبارك فجر یادآور تجدید خاطره روزهای بهمن 57 است روزهایی كه همه مردم ایران اسلامی یكصدا با لبیك گفتن به ندای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رژیم منحوس پهلوی را سرنگون كردند. روزهای پیروزی انقلاب اسلامی یادآور بزرگترین تحول تاریخ ایران منطقه و جهان اسلام است و ملت بزرگ و متدین ایران اسلامی با شور و شوق با مشت های گره كرده دست در دست هم به خیابانها ریختند و با فریادهای خروشان « مرگ بر شاه خائن » خواستار تحقق استقلال آزادی و جمهوری اسلامی شدند.
 
وی افزود: براستی انقلاب اسلامی تبلوری از اراده مردم بر سرنوشت خویش بود و حضرت امام خمینی (ره ) از آن بعنوان « انفجار نور » یاد كردند. البته همه مسئولان و مردم همواره باید به رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی توجه كنند كه این چیزی جز وحدت همدلی تعامل همكاری مشاركت و رهبری نبوده است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه گفت: در آن روزهای بیادماندنی رهبری هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره ) سبب شد سیل خروشان مردم ایران اسلامی به درستی هدایت شوند و بتوانند شر رژیم منحط و فاسد شاهنشاهی را از ایران اسلامی كوتاه كنند انقلاب اسلامی توانست یوغ بردگی و وابستگی به قدرتهای شرقی و غربی كه همواره برای چپاول ثروت های این ملت تلاش می كردند را قطع كند و استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.
 
وی خاطر نشان کرد: قطع شدن دست كشورهای استعماری از ثروت های این ملت سرافراز سبب شده دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی با انجام توطئه های گوناگون رمز موفقیت این ملت بزرگوار را تحت شدیدترین آماج حملات خود قرار دهند و هر روز با بهانه های مختلف مردم را نسبت به آینده درخشان انقلاب اسلامی ناامید و مایوس نمایند ولی مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی با توكل به خداوند متعال و بهره گیری از رهنمودهای ولی امر مسلمین همه این توطئه ها را نقش بر آب كرده اند.
 
وی در پایان گفت:آنچه كه مسلم است با پیروزی انقلاب اسلامی و نقش رهبری علی رغم توطئه های مختلف دشمنان و همراهی نا آگاهانه برخی از كشورها امروزه ایران اسلامی در جایگاه رفیع توسعه و پیشرفت قرار گرفته بطوریكه دشمنان از برخی از پیشرفت های ایران اسلامی مات و مبهود شده اند.
 

ارسال نظرات
آخرین اخبار