مدیر امور بین‎الملل شرکت ملی نفت ایران منصوب شد
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی، سعید خوشرو را به عنوان مدیر امور بین‎الملل این شرکت منصوب کرد.
کد خبر: ۸۸۰۴۶۳۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج،علی کاردر در حکم انتصاب مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران، با اشاره به تعهد، دانش، مهارت، توانایی و تجربه خوشرو در امور بین‎الملل شرکت ملی نفت ایران، خواستار اولویت‎بخشی در پیگیری اقدام هایی از جمله همسوسازی برنامه های این امور با سیاست های اقتصاد مقاومتی شده است.

کاردر بر استفاده ثمربخش از نیروهای جوان و خلاق، چابک سازی ساختار سازمانی و سرعت بخشیدن به انجام فعالیت های امور بین الملل تاکید و تصریح کرده است: حداکثرسازی درآمدها و کاستن از هزینه های حمل و نقل و نگهداری محمولات نیز از برنامه هایی است که انتظار می رود با اولویت ویژه پیگیری شود.

وی در این حکم، تنوع بخشیدن به بازارها و مشتریان نفت خام و فراورده های نفتی، استفاده از روش های نوین و هوشمندانه بازاریابی بین المللی و استفاده بهینه از بورس انرژی را نیز مورد تاکید قرار داده و افزایش کارایی، بهره وری و ثمربخشی فعالیت ها را خواستار شده است.

بر اساس این گزارش، سعید خوشرو دانش آموخته اقتصاد در مقطع کارشناسی ارشد است که تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران و دانشگاه اصفهان گذرانده است. بیش از ٢٠ سال در بخش های مختلف صنعت نفت اشتغال داشته و طی ١٠ سال گذشته در امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران، سمت هایی از جمله معاونت بازاریابی فرآورده های نفتی، مسئولیت فرآورده هاي نفتی و میعانات گازی در دفتر امور بین الملل در چین، ریاست واحد فروش داخلی میعانات گازی و ریاست واحد بررسی قیمت فرآورده را به عهده داشته است.

خوشرو ضمن عضویت در هیئت مدیره انجمن اقتصادانان انرژی و تالیف و تدوین کتاب هایی نظیر «اوپک، دیدگاه ها و موقعیت»، «کالبدشکافی سرمایه گذاری های صنعت نفت»، در طرح ها و پروژه های مطالعات اقتصادی و بین المللی حوزه انرژی مشارکت فعال داشته است.

پیش از این سیدمحسن قمصری عهده‎دار مدیریت امور بین‎الملل شرکت ملی نفت ایران بود که با توجه به بازنشستگی وی، خوشرو به عنوان مدیر جدید امور بین‎الملل این شرکت منصوب شده است.
ارسال نظرات