رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات تهران گفت: قیمت اقلام لبنی طی چند روز آتی به روند قبلی خود باز می گردد.
کد خبر: ۸۸۰۴۶۳۹
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی رجبی رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات تهران د گفت: جهش قیمت در اقلام لبنیاتی به خصوص کره موقت بوده و طی چند روز آتی شاهد تعدیل قیمت ها خواهیم بود.


وی با اشاره به عرضه مازاد تولیدات مواد لبنی اظهار کرد: بازار محصولات لبنی در حال حاضر با رکود دست و پنجه نرم می کند و این امر موجب شده تا شاهد رشد قیمت قابل توجه در عمده اقلام لبنی نباشیم.

وی در پاسخ به این سوال که علت افزایش قیمت کره در روزهای اخیر چه بود است، گفت: بخش اعظم کره موجود در بازار وارداتی بوده و به همین دلیل بیش از بقیه اقلام لبنی تحت تاثیر نوسانات بازار ارز دستخوش تغییر و افزایش قیمت بوده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات تهران با تاکید بر اینکه مشکل جدی و اساسی سر راه تولیدکنندگان برای عرضه کره در بازار وجود ندارد  تصریح کرد: طبع و ذائقه مردم به محصولات پر چرب موجب شده تا بازار تولیدکنندگان این نوع محصولات  از رونق مطلوبی برای عرضه بر خوردار نخواهد بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه بازار فروش محصولات لبنی در مقایسه با سال گذشته در شرایط نامناسبی قرار دارد،بیان کرد: برخی شایعات مبنی بر غیر بهداشتی بودن محصولات تولیدکنندگان و کسبه از میل و رغبت مردم کاسته و سبب کاهش رونق اقتصادی در این بخش شده است.

رجبی در پایان تاکید کرد : به جهت رکود موجود در بازار طی روزهای آتی شاهد روندی ثابت در وضعیت قیمت ها هستیم مگر آنکه عوامل بیرونی تاثیر گذار، سبب نوسان در نرخ محصولات لبنی شوند.
ارسال نظرات