خبرهای داغ:
توسط واحد فناور مستقر در پارک علم و فناوری قزوین:

از دستگاه بونکر فیلر رونمایی شد

شرکت تاک سینا ماشین از واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان قزوین، دستگاه بونکر فیلر خود را رونمایی کرد.
کد خبر: ۸۸۰۴۶۵۸
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج درقزوین، گروه تولیدی و مهندسی تاک سینا ماشین که در پارک علم و فناوری استان قزوین مستقر است از دستگاه بونکر فیلر که در مجتمع های صنعتی تولید قارچ کاربرد دارد، رونمایی کرد.

این دستگاه که در پارک علم و فناوری استان قزوین تولید شده است، به صورت تمام اتوماتیک کار می کند و علاوه بر دارا بودن از کیفیت و سرعت بالا در عملکرد اجرایی، با مبلغی حدود یک سوم هزینه در مقایسه با نمونه های خارجی امکان عرضه به بازارهای داخلی را دارد که توانایی حضور در عرصه های صادراتی و بین المللی را نیز بیشتر ممکن می سازد.

حداکثر مصرف انرژی در زمان پر کاری 15 کیلو وات ساعت بوده، تمام هیدرولیک، ضد آب و مقاوم در برابر خوردگی است و توانایی تولید حداقل 35 تن کمپوست در ساعت را دارد؛ وزن بونکر فیلر واحد فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان قزوین چهار تن می باشد که با ارتفاع 3.5 متر و عرض قابل تنظیم 3.7 و سه متر از ویژگی های فیزیکی مطلوبی برخوردار است.

سیستم حفاظت از زنجیر دستگاه بونکر فیلر، طراحی جدید پایه گردان، ضریب بالای استحکام، استهلاک اندک و نرمش در گردش های جانبی نوار و پرتاب کمپوست نیز بخش دیگری از خصوصیات و مزایای دستگاه یاد شده است.

بونکر فیلر طراحی شده در پارک علم و فناوری قزوین، دارای قدرت تحرک بالا با استفاده از شش گیربکس انحصاری بوده که در گروه تولیدی و طراحی مهندسی تاک سینا ماشین ساخته شده است که مشتریان می توانند با استفاده از فعالیت واحد خدمات پس از فروش، طبق برنامه های زمانبندی و دوره ای نگهداری خدمات مختلفی را دریافت نمایند.

دکتر فریدونی سرپرست مرکز رشد جامع قزوین در مراسم رونمایی از بونکر فیلر تولید شده در واحد فناور پارک علم و فناوری استان، با اشاره به اهمیت گسترش فعالیت های علمی و تحقیقاتی در سطح جامعه بیان کردند: پارک علم و فناوری استان قزوین توانایی گسترده ای در زمینه حمایت از ایده های نو و خلاقانه در عرصه های مختلف صنعتی دارد که امروز شاهد شکوفایی و بروز یکی از این موارد هستیم.

دکتر ملکی سرپرست اداره کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان قزوین تلاش واحدهای فناور در خصوص ارتقای جایگاه صنعتی و فعالیت های تولیدی استان قزوین را ارزنده توصیف کردند و ادامه دادند: در صورت گرایش واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری به حوزه اقتصاد دانش بنیان، علاوه بر اینکه می توانند در بازارهای داخلی و خارجی قابلیت های بیشتری از خود نشان دهند، امکان جذب تسهیلات در نظر گرفته شده برای محصولات دانش بنیان خود را نیز خواهند داشت.

مهندس خانپور اقدامات صورت گرفته از سوی واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان قزوین را قابل تقدیر دانستند و خاطرنشان کردند: تداوم این برنامه ها می تواند نیاز جامعه را به محصولات با کیفیت بالاتر و دانش بنیان تأمین کند و ضمن استفاده بهتر از نخبگان جامعه، با حفظ سرمایه های مادی، ارز آوری خوبی برای ما داشته باشد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها