مسعود اطیابی:

«ماه گرفتگی» در رابطه با وفاق ملی است

سازنده ماه گرفتگی گفت: همه تفکرات و دیدگاه هایی که برای کشور و مملک خودمان ارزش قائلند، این فیلم را ببینند
کد خبر: ۸۸۰۴۶۶۹
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت خبرگزاری بسیج ، مسعود اطیابی کارگردان فیلم «ماه گرفتگی» در پاسخ به این پرسش که فکر میکنید فیلمتان چه ویژگی دارد که نظر هیأت انتخاب جشنواره سی و پنجم را به خود جلب کرده است، گفت: ما سعی کردیم از زمان شروع به کار هیأت انتخاب هیچ شانتاژ خبری نداشته باشیم تا هیأت با آرامش کار خود را ادامه دهد. دوست داشتم خود هیأت انتخاب فیلم را راحت ببینند. فکر میکنم دیدگاه این فیلم ملی است و در فیلم بحث ما وفاق است و به لطف خداوند فیلم خوش ساختی شده است. صحبت های بسیاری در رابطه با فیلم دارم که آن را به بعد از دیدن فیلم موکول میکنم.

اطیابی در خصوص اینکه چه جمل می توانید به مخاطبان خود برای ترغیب کردن آنان به فیلم بگویید گفت: همه تفکرات و دیدگاه هایی که برای کشور و مملک خودمان ارزش قائلند، این فیلم را ببینند. به خصوص در این شرایط که فضای سوء تفاهم سایه افکنده و هیچکس به دیگری اعتماد ندارد، دیدن آن خوب است.

ما سعی کردیم به سادگی و روان به موضوع بپردازیم و بی پرده و صریح مسائل را در فیلم بیان کنیم و فیلم پیچیده ای نسازیمعلاوه بر این سعی کردیم به شعور تمام طیف ها احترام بگذاریم؛ مگر کسانی که بیرون این کشور هستند. توصیه میکنم همه تفکرات این فیلم را ببینند و بعد از دیدن آن قضاوت کنند. من برای همه بخش های این فیلم زحمت کشیدم و در واقع این فیلم را با پول نساختیم بلکه با خون جگر ساختیم. در هیچ بخش از این فیلم به راحتی کار نکردیم و برآورد عیجیبی داشتیم. اطیابی در خصوص جشنواره فیلم فجر نیز گفت: جشنواره فجر یک جشنواره ملی است که می تواند جشنواره وفاق باشد، باید همگی کمک کنیم این جشنواره به خوبی برگزار شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار