خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: اکنون زمانی است که باید به کارکرد و نقش قیام 19 دی بیشتر توجه کنیم، زیرا دشمن به فتنه‌انگیزی و نقشه‌های خود ادامه می‌دهد، فتنه دهه 90 برخلاف فتنه‌های گذشته، فتنه‌ای پیچیده‌تر مبتنی بر نفوذ است.
کد خبر: ۸۸۰۴۷۴۳
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
توجه به پیام‌های قیام 19 دی/ فتنه دهه 90 مبتنی بر نفوذ است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی با اشاره به فرارسیدن سالروز قیام 19 دی اظهار کرد: قم مرکز انقلابی بود که تولد جدید اسلام ناب محسوب می‌شود. در 19 دی طلاب حوزه علمیه و مردم قم با اهانت به امام خمینی(ره) خونشان به جوش آمد، بنابراین خشم انقلابی مردم که زیر خاکستر پنهان شده بود، ظهور پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: قیام 19 دی سرآغاز قیام ملت برای نابودی رژیم بود، بنابراین 19 دی را باید نقطه شروع قیام ملت به عنوان رکن اساسی تحقق حکومت دینی تلقی کرد و به دنبال آن قیام‌های مختلف در همه کشور شکل گرفت و این هرگز فراموش‌شدنی نیست.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سالروز 19 دی گفت:‌ ایشان بحث ماندگاری انقلاب را مطرح کردند و اینکه باید جبهه قوی در برابر استکبار داشته باشیم، زیرا همه همت دشمنان این است که به ماندگاری انقلاب آسیب بزنند، بنابراین همت ما باید این باشد که ماندگاری انقلاب را تقویت و حفظ کنیم.

وی تصریح کرد:‌ اکنون زمانی است که باید به کارکرد و نقش قیام 19 دی بیشتر توجه کنیم، زیرا دشمن به فتنه‌انگیزی و نقشه‌های خود ادامه می‌دهد، فتنه دهه 90 برخلاف فتنه‌های گذشته فتنه‌ای پیچیده‌تر و مبتنی بر نفوذ است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن می‌خواهد حضور مردم را در دفاع از انقلاب اسلامی کاهش دهد، گفت: این امر تنها با نفوذ فکری و سیاسی محقق می‌شود، نفوذ فکری یعنی سمت‌وسوی انقلاب و روحیه استکبارستیزی مردم را تضعیف کنند و نفوذ سیاسی به معنای تغییر محاسبات مسؤولان است.

وی با تأکید بر توجه بیش از پیش به پیام‌های بزرگ 19 دی تصریح کرد: تولی و تبری یکی از بزرگ‌ترین پیام‌های این قیام است، یعنی همان نظامی که انزجار مردم را از استکبار نشان می‌دهد، میثاق و وفاداری امت را نسبت به رهبری و امام انقلاب تجلی می‌بخشد.

حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد:‌ 19 دی، 22 بهمن را به عنوان حرکتی خلق کرد و مردم را به حرکت واداشت، اکنون نزدیک 40 سال است که این حرکت ادامه دارد و دشمن می‌خواهد این حرکت مردمی را متوقف کند.

وی یادآور شد: 19 دی پیروزی خون بر شمشیر را محقق کرد، ملت با قیام خود توانستند استبداد و رژیم شاهنشاهی را نابود کنند. امروز نیز همان روحیه می‌تواند توطئه استعمار و استکبار را در تهاجم به جبهه انقلاب اسلامی ناکام و خنثی کند، همانگونه که حدود 40 سال این کار را کرده است.
ارسال نظرات