خبرهای داغ:

146نفر از کارکنان هلال احمر تبریز عضو بسیج هستند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: 146 نفر از کارکنان هلال احمر عضو پایگاه بسیج بوده و در قالب هشت حلقه صالحین فعالیت دارند.
کد خبر: ۸۸۰۴۷۶۷
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، سعید کنعانی در ادامه با اشاره به برخی از فعالیت های این پایگاه، افزود: در راستای تجلیل از خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم در طول سالجاری 17مورد عیادت از خانواده های شهدا و جانبازان صورت گرفته است.

فرمانده حوزه کارمندی شهید آیت الله مدنینیز در ادامه گفت:پایگاه شهدای هلال احمر استان از پایگاه های فعال این حوزه بوده و برنامه های متنوعی در حوزه های مختلف از جمله حوزه خواهران و نیروی انسانی بسیج انجام می دهد.

بهروزی افزود: در بحث اردوهای جهادی هم اعضای جمعیت هلال احمر نقش مهمی ایفا می کنند.

وی همچنین به هجمه فرهنگی اشاره و بیان کرد: دشمنان این نظام امروز جبهه خود را از رودرویی نظامی به جبهه فرهنگی تغییر داده و چه بسا در این جبهه شاهد تلفات نامحسوس و محسوس هستیم و امروز تلفات ما در حوزه دینی و اعتقادی گسترش یافته و برای رویایی با آن باید در حوزه فرهنگ فعالیت های جهت دار داشته باشیم .

وی خاطرنشان کرد: برای ما ترویج روحیه بسیجی با بسط و گسترش دادن احکام و اصول اسلامی مد نظر بوده و در این راستا از بسیجیان در خواست می کنیم در نمازهای جماعت و مراسم مذهبی و اعتقادی حضور فعال داشته باشند چراکه در سایه تقویت بنیه اعتقادی کارمندان می توان جلوی مفاسد اداری را گرفت .

بهروزی ناهنجاری های اداری را حاصل کم توجهی به مسائل اعتقادی و دینی دانست و گفت: اگر کارکنان ادارات با مسائل شرعی آشنا باشند در پیشگاه وجدان خود احساس مسئولیت کرده و از افتادن در ورطه گناه دوری می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها