خبرهای داغ:
امام جمعه فردوس گفت: حضور جوانان در نماز جمعه و طرح دیدار هر هفته امام جمعه از یک دبیرستان پسرانه یا دخترانه و بازدید محصلین و مدیر، معاون و مربی مدرسه ساعتی قبل از برگزاری نماز در دفتر امام جمعه باعث جذب جوانان فراوانی در نماز جمعه شده است.
کد خبر: ۸۸۰۴۸۰۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶

حجت الاسلام بابایی ماهانی نژاد امام جمعه فردوس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: مسجد و مصلای امام خمینی(ره) فردوس با داشتن امکانات بسیار خوب از جمله پایگاه بسیج شهید بهشتی و کانون فرهنگی مسجد غدیر از بهترین مساجد در سطح کشور معرفی شده است.

وی اضافه کرد: حضور جوانان در نماز جمعه و طرح دیدار هر هفته امام جمعه از یک دبیرستان پسرانه یا دخترانه و بازدید محصلین و مدیر، معاون و مربی مدرسه ساعتی قبل از برگزاری نماز در دفتر امام جمعه، بحث و گفتگو و پاسخ گویی به مسائل دانش آموزان و سپس به صورت دسته جمعی حضور در نماز جمعه باعث جذب جوانان فراوانی در نماز جمعه شده است.

امام جمعه فردوس ادامه داد: این ابتکار باعث تشویق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در کشور گردیده و امیداوریم در تمام پایگاه های نماز جمعه کشور عملی شود.

 وی خاطرنشان کرد: از فعالیت های دیگر این پایگاه عبادی ـ سیاسی تشکیل شورای فضای مجازی برای رصد کردن آسیب های اجتماعی شهرستان فردوس و پاسخ گویی به سوالات جوانان و نوجوانان شهرستان است.

حجت الاسلام بابایی عنوان کرد: در مجموع متدین و انقلابی بودن مردم دارالمومنین فردوس موجب نام آوری نهاد امامت جمعه در کشور گردیده است.

وی اضافه کرد: برای جذب امکانات به همراه فرماندار، نماینده شهرستان و رئیس شورای اسلامی، دیدارهایی با رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیر بنیاد برکت که زیرمجموعه دفتر مقام معظم رهبری است و همچنین بنیاد قلم چی داشتیم.

امام جمعه فردوس ادامه داد: نتیجه این دیدارها ساخت یک مدرسه در فردوس توسط بنیاد برکت و تصویب 3 میلیارد تومان جهت ساخت کتابخانه و تجهیز آن توسط بنیاد قلم چی شده است.

وی اظهار کرد: در مرکز شهرستان فردوس مرکز رسیدگی به امور مساجد فعال است که جلسات هفتگی با ائمه جماعات شهر در دفتر امام جمعه تشکیل می شود.

بابایی عنوان کرد: مسائل روز انقلاب به خصوص مواضع مقام معظم رهبری در این جلسه مطرح می شود و از امامان جماعت کلیه مساجد سطح شهر خواسته شده است که در جهت ارتقاء فرهنگ انقلاب و گفتمان رهبری از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع فضای وحدت بین مسئولین و نهاد امامت جمعه در مرکز استان و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور زبانزد است.

عملی نکردن وعده های سفر استانی رئیس جمهور و وزرا امید را از مردم گرفته

امام جمعه فردوس تصریح کرد: متاسفانه عدم کارآیی بعضی مسئولین که هم سن بالا هم ثروت گزاف دارند باعث شده که در کشور رسیدگی به قشر محروم که بنا به فرمایش امام (ره) ولی نعمت ما هستند خیلی ضعیف است.

وی ادامه داد: بدقولی های مسئولین دولتی و عملی نکردن وعده های سفر استانی رئیس جمهور و وزرا امید را از مردم گرفته و متاسفانه آسیب هایی همچون اعتیاد، بیکاری و طلاق مردم استان و شهرستان فردوس را رنج می دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها