خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

توافق‌نامه برجام مانعی برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی است

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج)قزوین اذعان کرد: امضای توافق‌نامه برجام باعث شد که ما از هدف اصلی خود که دستیابی به اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نیز بود جا بمانیم ولی با همه این تفاسیر ما هنوز از اصولمان عقب نشینی نکرده و بدان پایبند هستیم.
کد خبر: ۸۸۰۴۸۶۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر عجل الله تهالی فرجه الشریف استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در آستانه سالروز توافق‌نامه برجام اظهار کرد: با کمال تاسف هر توافقی را که با آمریکایی‌ها انجام دادیم، بدعهدی نکرده و به قولشان عمل نکردند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در آغاز برجام بارها به تیم مذاکره کننده هشدار داده بودند که نسبت به آمریکا خوش‌بین نیستند ولی توافق انجام شد.

این مسئول ضمن اشاره به عملی شدن تمام تعهدات آژانس توسط ایران تبیین کرد: اقدامات ایران در برجام کاملا خردمندانه بود ولی متاسفانه آمریکا بار دیگر عهدشکنی کرد و بندهای برجام را نادیده گرفت.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین اضافه کرد: علیرغم پایبندی ایران به بندهای برجام، آمریکایی‌ها هیچ کدام را رعایت نکرده و تحریم‌ها برای 10 سال دیگر تمدید شد.

حجت‌الاسلام مصطفایی با بیان آیاتی از قرآن کریم در خصوص استکبارستیزی مطرح کرد: در قرآن همواره به استکبارستیزی تاکید شده و در برجام نیز علیرغم زحمات و تلاش‌های بسیار تیم مذاکره ایران به دلیل خوی استکباری و ستیزه‌جویانه طرف مقابل، پیشرفت چندانی حاصل نشد.

وی تشریح کرد: جان‌کری بارها در سخنانش گفته که ما بار دیگر توانستیم با اقدامات سخت‌گیرانه ایران را محدود کنیم و عقب راندن ایران در بحث موشکی یکی دیگر از خواسته‌های آمریکایی‌ها است.

این مسئول در ادامه اظهار کرد: امضای توافق‌نامه برجام باعث شد که ما از هدف اصلی خود که دستیابی به اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نیز بود جا بمانیم ولی با همه این تفاسیر ما هنوز از اصولمان عقب نشینی نکرده و بدان پایبند هستیم.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین پایبندی به سخنان رهبر را عاملی مهم در رسیدن به موفقیت عنوان کرد و گفت: گوش فرادادن به فرمایشات رهبری، پایبندی به اصول کشور، اتکا به تولیدات داخلی و چشم ندوختن به دست دشمن از اصلی‌ترین عوامل دستیابی به موفقیت است.

حجت‌الاسلام مصطفایی ضمن اشاره به آیات قرآن توضیح داد: همان‌طور که در قرآن نیز امر شده در کارها و رسیدگی به آرمان‌ها باید استقامت کرد و کوتاه نیامد چراکه مقاومت عاملی مهم در نیل به پیروزی است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت گامی مثبت را بردارد و با دیپلماسی و اقدام و عمل سبب رشد بیشتر کشور شود.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها