مسوول بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل
دشمن با این همه رسانه و ابزارهای موجود که با آنها علیه جوانان شبهه پراکنی می نمایند باید از سوی هسته های مقاومت پاسخ داده شود تا از فریب خوردن جوانان جلوگیری کند.
کد خبر: ۸۸۰۴۸۶۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

مسوول بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان در خصوص اهداف و رسالت حلقه های صالحین اظهار داشت: نقش عوامل اجرایی در بحث فرهنگی در راستای مقابله با اهداف شوم دشمنان قابل انکارنیست و در همین راستا تضعیف مراکز فرهنگی کشور در دستور کار دشمنان قرار دارد که از این رو تقویت این مراکز( مساجد، کانون حلقه های صالحین) امری ضروری به نظر می رسد که باید در اولویت گیرد.

حجت الاسلام سید سیاح افزود: تربیت انسان مومن، بصیر، مجاهد، فعال، انقلابی و دارای موضع از اهداف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین است و صالحین در واقع، به منزله هموار کردن مسیر ظهور امام عصر (عج) ، کادرسازی دوباره برای انقلاب و نیز جریان‌سازی فرهنگی در کشور، با هدف غالب شدن رویکرد فرهنگی در تشکل‌های فرهنگی و دینی است.

وی جایگاه مساجد را در بحث جنگ نرم و راه های مقابله با آن، بسیار کلیدی و حیاتی عنوان کرد و گفت: مسجد باید بعنوان محلی برای رجوع جوانان و نوجونان جهت به روز شدن و مجهز شدن در برابر تهاجم های دشمن تبدیل شود، به عبارتی تشکل های فرهنگی به خصوص پایگاه مقاومت که مورد بحث است باید زمینه را برای محقق شدن این امر فراهم نماید.

سید سیاح ادامه داد: دشمن با این همه رسانه و ابزارهای موجود که با آن ها علیه جوانان شبهه پراکنی می نمایند باید از سوی هسته های مقاومت پاسخ داده شود تا از فریب خوردن جوانان جلوگیری کند.

حجت الاسلام سید محمد سید سیاح اخلاق را سرلوحه و خط مشی کار حلقه های صالحین دانست و گفت: حلقه های صالحین باید بیشتر به سمت و سوی مسائل اخلاقی پیش برود و خود سر گروه های صالحین نیز بایستی الگو و اسوه عملی اخلاق باشند و باید روح دینداری را در بین اعضای حلقه های صالحین تقویت کنیم و این امر با تبلیغ و ترویج اخلاق نتیجه موثری را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

حجت الاسلام سید سیاح خاطرنشان کرد: خروجی حلقه‌های صالحین این است که آموزش را به رفتار تبدیل کنیم و رفتارسازی ملاک و مبنای کار در حلقه های صالحین است.

مسوول بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در پایان تاکید کرد: هر چه بیشتر بتوانیم رفتار اسلامی را در سطح جامعه نهادینه کنیم، مشکلات و معضلاتی که در بعد مسائل تربیتی، اخلاقی و ناهنجاری های اجتماعی هست کمتر خواهد بود.

سید فرزاد بلندی سادات، خبرنگار خبرگزاری بسیج استان اردبیل
ارسال نظرات