عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با «بسیج»:

حسن‌ظن به آمریکا موجب خسران می‌شود

رضایی گفت: وزارت امور خارجه با سکوت خود درقبال اظهارات جان کری تا کنون کوتاهی کرده و این انتظار وجود دارد که در قبال هر حرف مفتی و هر نوع یاوه‎گویی‎هایی امریکایی واکنش قاطع همراه با عزت و اقتدار نشان دهد.
کد خبر: ۸۸۰۴۸۶۷
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
محمد ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات جان کری مبنی بر اینکه ما باید اعمال فشار را بر ایران حفظ کنیم تا بتوانیم برنامه موشکی ایران را عقب بنشانیم گفت: شخص جان کری و به طور کلی امریکایی‎ها با تمام قدرت با ایران دشمنی می‎کنند و به دنبال تضعیف ایران هستند.
 
رضایی تاکید کرد: ایران تنها یک راه دارد و آن هم این است که با اقتدار و انسجام داخلی بدون اعتنا به رفتار و گفتار امریکایی‌‎ها راه خود را انتخاب کند و به جلو پیش رود و هیچ کسی  در داخل کشور نباید ذره‎ای حسن ظن به امریکایی‎ها داشته باشند و این حسن ظن باعث خسران می شود.
 
نماینده خمین در مجلس با بیان اینکه امریکا از ابتدای انقلاب تا کنون نسبت به ایران دشمنی می‎کند عنوان کرد: این نوع اظهارات جان کری نیز در ادامه همان دشمنی‎های امریکایی‎هاست و برای ما تازگی ندارد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره عدم واکنش وزارت امور خارجه درقبال اظهارات جان کری عنوان کرد: وزارت امور خارجه با سکوت خود تا کنون کوتاهی کرده و این انتظار وجود دارد که در راستای عمل به وظیفه خود، پاسخ این نوع اظهارات جان کری را داده و در قبال هر حرف بی اساسی و هر نوع یاوه‎گویی‎های امریکایی واکنش قاطع همراه با عزت و اقتدار نشان دهد و اظهارنظر از روی ضعف نباشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار