مسئول بسیج اساتید زنجان در گفتگو با «بسیج»:
بازرگان گفت: مسئولان در عمل توجه جدی به فرهنگ ندارند وقتی مقام معظم رهبری در رابطه با فرهنگ چندین بار هشدارهای خود را تکرار می کنند نشان می دهد مسائل و مشکلات فرهنگی جامعه امروز ما هنوز حل نشده است.
کد خبر: ۸۸۰۴۸۸۴
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶

جلال بازرگان استاد دانشگاه و مسئول بسیج اساتید زنجان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ مخصوصا تولیدات سینمایی، سرودهای انقلابی و جنگ نرم اظهار داشت: ارتقای فرهنگ اسلامی در شرایط امروز جامعه ما از ضرورت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

این استاد دانشگاه افزود: مسئولان و دلسوزانی که دغدغه انقلاب و فرهنگ را دارند همواره مسائل فرهنگی جامعه را به صورت دقیق رصد می کنند و شدت اهمیت این موضوع برای آنها کاملا روشن است. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی نهادهای فرهنگی کشور که این درد را متوجه شدند باید اقدام موثری را که نتیجه بخش باشد عملی می کردند.

مسئول بسیج اساتید زنجان با بیان اینکه هنوز نتوانسته ایم انتظارات مقام معظم رهبری را در حوزه مسائل فرهنگی برآورده کنیم گفت: رصد مسائل فرهنگی کشور همراه با آگاهی و بصیرت نشان می دهد که مسئولان در عمل توجه جدی به فرهنگ ندارند وقتی مقام معظم رهبری در رابطه با فرهنگ چندین بار هشدارهای خود را تکرار می کنند نشان می دهد مسائل و مشکلات فرهنگی جامعه امروز ما هنوز حل نشده است.

ارسال نظرات