خبرهای داغ:
حجت الاسلام سید جواد حیدری طبایی افزود: دشمن با سلاح قلم و بیان از طریق فضای مجازی و رسانه ها با ترویج شایعه و بهتان درصد تخریب ستون های انقلاب و نظام اسلامی هست.
کد خبر: ۸۸۰۴۹۴۶
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیجاز اردستان،حجت الاسلام سید جواد حیدری طبایی گفت: دشمن با سلاح قلمو بیان از طریق فضای مجازی و رسانه ها با ترویج شایعه و بهتان درصد تخریب ستون های انقلاب و نظام اسلامی هست.

وی که بمناسبت سالروز 19 دی ماه روز روحانیت سخن می گفت خاطر نشان کرد: دشمنان نظام اسلامی تلاش دارند با قدرت تبلیغاتی و رسانه ای عمود خیمه انقلاب ولایت فقیه را ناجوانمردانه مورد هجمه و تهاجم قرار داده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان افزود: نسل اول و دوم انقلاب وظیفه دارند با تبیین خاطرات 19 دی 1356و قیام خونین مردم قم علیه اهانت رژیم پهلوی به ساحت مقدس امام راحل موجب روشنگری و آگاهی بخشی به نسل چهارم انقلاب باشند.

حجت الاسلام حیدری طباء گفت: جوانان نیز وظیفه دارند از دین و روحانیت پیروی کرده توطئه دشمنان که قصد انحراف نسل جوان را داشته معنویت و اسلام را مورد هجمه قرار داده در نطفه خفه کنند.

وی با اشاره به دهه فجر و سالروز سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این اداره مسئولیت کمیته های تشکل های دینی و قرآن را برعهده داشته برنامه های متنوع ویژه ای در این دهه اجرا خواهد کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان افزود: برگزاری نمایشگاه قرآنی در سطح شهرستان معرفی فعالیت های فعالان قرآنی –دعوت از قاریان و حافظان قرآن کشوری و بین المللی از جمله برنامه های کمیته قرآن است.

وی ازاجرای برنامه های جشن و سخنرانی در 3مسجد و برگزاری سرود، دکلمه ، قرائت مقاله ، سخنرانی و خاطره گوئی توسط یکی از جانبازان و سرداران مدافع حرم در قبل از خطبه نمازجمعه و آگاهی بخشی به مردم از برنامه های کمیته دینی این اداره در طول دهه فجر است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان همچنین از برگزاری دوره آموزش مداحی ویژه براداران و خواهران و ساماندهی هیات های مذهبی نیز خبر داد و افزود: در شهرستان 130هیات مذهبی شناسائی شده 80هیات مجوز دارند.

حیدری طبا در پایان از کسب رتبه دوم و سوم استانی در سال جاری در زمینه فعالیت های تبلیغی و فرهنگی در بین 23اداره استان خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها