خبرهای داغ:

فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) با خانواده شهید انصاری دیدار کرد

امیر حسین مرادی به همراه مسئول فرهنگی و مسئول تعلیم و تربیت ناحیه امام حسن مجتبی(ع) با خانواده شهید محمدرضا انصاری دیدار کرد.
کد خبر: ۸۸۰۴۹۵۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، به مناسبت سالروز قیام خونین مردم قم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) با خانواده شهید محمدرضا انصاری دیدار کرد. شهید انصاری در 19دی ماه سال 1356 با گلوله مأموران شاه به شهادت رسیده بود.

امیر حسین مرادی در ابتدای این دیدار از پدر شهید درخواست نمود که درباره پسر شهیدش سخن بگوید. پدر شهید که در بستر بیماری به سر می برد و به سختی می تواند از جای خود حرکت کند. درباره پسرشهیدش این چنین بیان نمود و گفت: در 19 دی ماه 1356 که شهید محمدرضا انصاری به همراه برادرش برای مبارزه با رژیم طاغوتی پهلوی در جمع مبارزان بودند شهید محمدرضا انصاری با تیر مأموران رژیم شاه به شهادت می رسد و برادرش جنازه محمدرضا را به بیمارستان می رساند و مأموران شاه جنازه شهید را از قم به تهران انتقال داده بودند و در بهشت زهرا خاک کرده بودند.

در پایان دیدار، امیر حسین مرادی از خانواده شهید طلب دعای عاقبت بخیری نمود تا ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در راه شهدا جان سپاریم.

ارسال نظرات