عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با «بسیج»:

دولت بزرگ‌ترین بدهکار به پیمانکاران وزارت راه وشهرسازی و وزارت نیرو است

سید کمال الدین شهریاری گفت: پیمانکاران عمرانی علی القاعده در بخش راه، آب و بخش زیر ساخت‎ها مطالبات خیلی سنگینی از دولت دارند .
کد خبر: ۸۸۰۴۹۶۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
سید کمال الدین شهریاری عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: معوقات پیمانکاران عمرانی افزایش یافته و دلیل اش این است که تحقق کامل اعتبارات عمرانی شکل نگرفته است و مطالبات پیمانکاران عمرانی هم پرداخت نشده است .

شهریاری بیان داشت: پیمانکاران عمرانی علی القاعده در بخش راه، آب و بخش زیر ساختها مطالبات خیلی سنگینی را از دولت دارند بیشترین بدهکاران دولتی در زمینه پروژه های  عمرانی تعلق به وزارت راه و شهرسازی و و زارت نیرو دارد.

شهریاری بیان داشت: در صورت عدم تحقق بودجه، کمیته تخصیص اعتبار تشکیل شده است که هر سه ماه یکبار تشکیل می شود و بر اساس درآمدهای کل کشور اعتبارات هزینه ای را تخصیص میدهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس بیان داشت: محل اعتبارات بودجه‌ای از حساسیت ویژه ای برخوردار است و از آنجایی که محل تامین هزینه های جاری است امکان دستکاری آماری وجود ندارد.  حقوق، پاداش و هزینه های جاری درنهادهای مختلف اجرایی نیز از اعتبارات بودجه‌ای تامین می‌شود. است متاسفانه دولت، بودجه جاری وزارت نیرو و وزارت راه و شهرسازی را کاهش داده است.

وی در خاتمه افزود: دولت بیشترین کمبود اعتبارات را برای بودجه های عمرانی در نظر گرفته می رود و توازن لازم بین بودجه جاری و بودجه عمرانی دیده نمی‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار