خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان :
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج این ناحیه گفت : بسیج ضامن انقلاب اسلامی ایران است و در تمامی میدان ها پرشور و انقلابی حضور پیدا می کند .
کد خبر: ۸۸۰۵۰۱۳
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان سرهنگ پاسدار علی مقواساز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) به برخی از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص بسیج اشاره کرد و افزود : بسیج صرفاً یک حرکت احساسی نیست، بسیج متّکی است به دانستن و فهمیدن ، متّکی است به بصیرت . واقعیّت بسیج هم همین است و در این جهت باید پیش برود . اگر صرفاً احساس بود ، احساس با یک اندک چیزی تغییر پیدا میکند .

 

وی در ادامه به بیانات دیگر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت : بسیج جناحی نیست ؛ یکی از دو جناح سیاسی ، یا سه جناح سیاسی ، یا چهار جناح سیاسیِ داخل کشور نیست. بسیج لشکر انقلاب است ، بسیج مال انقلاب است .

 

وی به نکته ی دیگری از فرمایشات فرمانده کل قوا اشاره کرد و تأکید کرد : در بسیج هم‌افزایی لازم است . یعنی بایستی قشرهای مختلف مردم در بسیج حضور داشته باشند؛ همین بسیج اقشار . دانش‌آموز و دانشجو و کارگر و استاد دانشگاه و کاسب و حقوق‌ دان و غیره و غیره و غیره، همه باید باشند . این گستره‌ی بسیج به‌صورت افقی است . البتّه شرطش این است که اینها با همدیگر هماهنگی بکنند .


سرهنگ پاسدار مقواساز به تشکیل  و راه اندازی هیئت های اندیشه ورزی در سپاه و بسیج تاکید کرد و کفت انشا الله فرماندهان بسیج این خواسته مهم مقام معظم رهبری را تحقق بخشند .


در پایان از زحمات برادران پاسدار حمید امینی ، سید حسن هاشمی ، محمد مرادی ، مهدی فیروزمند ، محمدرضا فلسفین و محمد شریفی در حوزه های 17 مقداد ، 19 سلمان فارسی ، 12 بقیه الله (عج) ، 1 امام علی (ع) ، 13 قمر بنی هاشم (ع) و 15 روح الله (ره)  تقدیر و برادران سید حسن هاشمی ، حمید امینی ، پویان آزمون ، مجید فاضلی و محمد هادی دست پاک به عنوان فرماندهان حوزه های فوق معرفی شدند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها