مسئول برگزاری جشنواره تئاتر استانی بسیج خراسان رضوی:
مسئول برگزاری جشنواره تئاتر استانی بسیج خراسان رضوی از برگزاری دوازدهمین دوره این جشنواره در مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۵۰۳۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
سرهنگ سیدجواد کمالی ظهر امروز در نشست خبری دوازدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج در پردیس سینمایی هویزه اظهار داشت: هدف از برگزاری تئاتر بسیج شناسایی استعدادهای درخشان در مرکز استان است.

مسئول برگزاری جشنواره تئاتر استانی بسیج بیان کرد: از ۲۴ کانونی که در استان خراسان رضوی فعالیت می‌کنند، ۵۷ اثر از مشهد، خواف، سبزوار، چناران، قوچان، نیشابور و کاشمر به دبیرخانه ارسال شد که پس از داوری و بازخوانی اولیه، ۲۰ اثر به تهران فرستاده شده تا مورد ارزیابی قرار بگیرند.

کمالی افزود: با اعلام مجدد به دبیرخانه استانی، در نهایت ۶ اثر برای اجرا عموم از ۲۱ دی ماه سال جاری تا ۲۴ دی ماه زمان برگزاری جشنواره، انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: اختتامیه در روز ۲۴ دی ماه با حضور انجمن‌ها، دبیر جشنوراه کشوری و هنرمندان بسیج کشور برگزار خواهد شد.

 در ادامه نشست؛ علی روحی دبیر جشنواره تئاتر استانی بسیج با اشاره به اینکه بعد از تائید آثار راه‌ یافته به جشنواره تئاتر بسیج، مسئولیت انجمن نمایشی تئاتر بسیج را قبول کردم، گفت: آثار راه‌یافته شامل سه اثر صحنه‌ای؛ «یک تکه از ماه» به کارگردانی کریم جشنی، «آخرین شیفت شب» به کارگردانی عبدل الحکیم مشورتی، «عشرت‌کده اجنه» به کارگردانی محمد تربتی و سه نمایش خیابانی؛ «خانی دیگر» به کارگردانی جواد حافظی، «قبرستان شماره ۱۳» به کارگردانی حسن قادری و «مشهد شلمچه» به کارگردانی عباس جان‌فدا است.

دبیر جشنواره استانی تئاتر بسیج افزود: نمایش «دیدومک» هم به عنوان نمایش مهمان در این جشنواره حضور دارد و سه اثر هم در بخش خوانش در مکان پلاتو نقش‌یاب، خانه‌ تئاتر خراسان رضوی واقع در معلم ۱۸، عدل ۲۳ برگزار می‌شود.افتتاحیه جشنواره استانی بسیج از خانه یکی از شهدای مدافع حرم آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: مجتبی فرزانه نیز مسئولیت روابط عمومی دوازدهمین جشنواره استانی بسیج را نیز عهده‌‌دار شد.

در پایان نشست خبری دوازدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج، لوگو انجمن بسیج خراسان رضوی با حضور اصحاب رسانه رونمایی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها