با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان
طی حکمی از سوی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان فرمانده جدید سپاه شهرستان مریوان معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۰۵۰۷۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان مریوان با حضور فرمانده کل سپاه بیت المقدس استان کردستان، نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری ، امام جمعه، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر ، بسیجیان و پرسنل سپاه این شهرستان برگزار شد.
 

در این مراسم سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، اظهار داشت: امنیت مهمترین مأموریت و وظیفه سپاه و نیروهای مسلح برای برقراری امنیت پایدار است.
 

وی  افزود: امنیت در کشور جمهوری اسلامی در اوضاع آشفته منطقه و جهان نعمت بزرگی است و باید برای استحکام و پایداری آن همراه و همگام با هم همه مسئولین در خدمت مردم باشیم.
 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان راه نجات از اوضاع آشفته دنیا را هوشیاری، دشمن شناسی عنوان کرد. افزود: مردم هوشیارانه در صحنه هستند و باید همه متحد از امنیت موجود در کشور پاسداری کنند.

 

سردار محمدحسین رجبی در خصوص فرمانده جدید سپاه مریوان نیز افزود: سرهنگ شکیبا سلیمی نیروی باسواد، مخلص، با ایمان و مصمم برای انجام ماموریت های سپاه دانست.


ماموستا مصطفی شیرزادی امام جمعه مریوان از خدمات سرهنگ عیسی زاده در روستاهای محروم ، تعامل با مردم تقدیر کرد وی را فرمانده با اقتدار لقب داد.
 

در پایان این مراسم سرهنگ شکیبا سلیمی فرمانده جدید سپاه مریوان  گفت: در مدت خدمت در شهرستان مریوان تلاش می کنیم در خدمت مردم و ارزش های نظام باشیم .

 

وی ابراز امیدواری کرد: در راستای اهداف و ماموریت های سپاه اقدامات موثری جهت خدمت به مردم این شهرستان انجام شود.

 

سرهنگ حبیب عیسی زاده فرمانده سابق سپاه شهرستان مریوان نیز در ابتدای این مراسم در سخنانی با اشاره به فعالیت های چند سال اخیر از انجام اقدامات موثر زیر ساختی در شهرستان و مناطق محروم خبر داد و گفت: در سالهای آینده از پروژه های آبادانی انجام شده سپاه در شهرستان بیشتر اطلاع پیدا می کنند. وی همچنین از همه مسئولین، بسیجیان، خانواده شهدا و مردم مریوان طلب حلالیت کرد.

 

در خاتمه طی حکمی از سوی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی سرهنگ شکیبا سلیمی به عنوان فرمانده جدید سپاه مریوان معرفی و از زحمات چندین ساله سرهنگ عیسی زاده فرمانده سابق شهرستان مریوان تقدیر و تشکر شد.

 

ارسال نظرات