خبرهای داغ:
مراسم گرامیداشت قیام خونین 19دی در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) شهر پردیسان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۰۵۰۸۶
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، این مراسم با شعر خوانی شاعر مجید تال در موضوع قیام خونین 19 دی و شهادت حضرت معصومه(س)و با حضور کارکنان ناحیه امام حسن مجتبی(ع)، خانواده شهدا و مردم شهید پرور شهر قم و بسیجیان آغاز شد.

و در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سید صمصام الدین قوامی امام جمعه شهر پردیسان به عنوان سخنران این مراسم در سخنان خود ابراز داشت: ما اکنون در کجا زندگی می کنیم؟ ما اکنون در شهری زندگی می کنیم که هشتمین شهر پر جمعیت ایران می باشد و پایتخت مذهبی ایران محسوب می شود این شهر قم است حرم اهل بیت(ع) می گویند و حضرت فاطمه المعصومه(س) محور این شهر است.

قوامی در ادامه افزود: شهر قم محل اقامت بسیاری از علمای بلند پایه شیعه بوده و هست.این شهر را مرکز نشر آثار و ارزش های احکام اسلام و شیعه می گویند.

وی افزود: شهر قم جای فساد و بی بندباری نیست این شهر مرکز اسلام است با منکر باید با جدیت بر خورد شود اما با روش درست. ما به خاطر اینکه نمی توانیم امربه معروف و نهی از منکر را درست اجرا کنیم قانون با ما برخورد می کند برای اینکه راه و روش درست امر به معروف و نهی از منکر کردن را یاد نگرفته ایم.

و در ادامه مراسم از خانواده دو شهید مدافع حرم، شهید مکیان و شهید قاسمیان با حضور سردار هاشمی رئیس بنیاد شهید، حجت الاسلام والمسلمین قوامی و فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) تجلیل شد.

و در ادامه مراسم با مداحی مداح اهل بیت(ع) آقای اردستانی به سوگواری شب شهادت حضرت فاطمه المعصومه(س) پرداخت.

و در پایان مراسم بر سر مزار شهید محمدعلی مبارک حاضر شدند و مزار شهید را غبارروبی و عطرافشانی نمودند.

مراسم گرامیداشت قیام خونین 19دی برگزار شد

ارسال نظرات