تشییع پیکر مطهر عباس ایزدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه

پیش از ظهر امروز پیکر مطهر عباس ایزدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان که عصر دیروز در حادثه رانندگی به دیار حق شتافت طی آیینی باشکوه بر دستان مسؤولان، مردم ولایتمدار و بسیجی و همرزمان ایشان تشییع و برای خاکسپاری به شهرستان زرند منتقل شد.
کد خبر: ۸۸۰۵۰۹۸
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
به گزارش خبرنگار بسیج سپاه شهرستان کوهبنان، پیش  از ظهر امروز پیکر مطهر عباس ایزدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان که عصر دیروز در حادثه رانندگی به دیار حق شتافت طی آیینی باشکوه بر دستان مسؤولان، مردم ولایتمدار و بسیجی و همرزمان ایشان تشییع و برای خاکسپاری به شهرستان زرند منتقل شد.

ایزدی تمام عمر در خط ولایت بود

در این مراسم حجت‎الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان با تسلیت درگذشت ایزدی و استناد به آیات و روایات اظهار داشت: ما از خدا هستیم و به سوی او باز می‎گردیم، بنابراین جا دارد در عمر کوتاه خویش همواره خدمتگزاری خوب و بی‎ادعا برای مردم باشیم.

وی بیان داشت: به فرموده مولای متقیان «چنان در بین مردم زندگی کنید که مردم از شما راضی و خرسند باشند و هنگامی از دنیا رفتید در حالی که شما لبخند رضایت خداوند را بر لب دارید، مردم گریان باشند» که این سرباز ولایت چنین زندگی کرد.

جعفری تصریح کرد: ایزدی فردی بااخلاق، خوش‎برخورد، مردمی، متدین، ولایتمدار و در نهایت یک انسان متعالی و ارزشی بود که تمام عمر خویش را در راستای خط ولایت و رهبری و حضور در جلسه‎های اهل بیت (ع) سپری کرد.

ایزدی خادم‎الحسین (ع) بود

همچنین در این مراسم علی‎اکبر شاهرخی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوهبنان اظهار داشت: ایشان از عاشقان و ارادتمندان امام حسین (ع) بود و همواره در برگزاری جلسه‎های روضه‎خوانی و عزاداری پیشگام بود، به همین دلیل از وی به عنوان خادم‎الحسین (ع) در شهرستان زرند یاد می‎شود.

وی ابراز داشت: همچنین این سرباز ولایت و رهبری همواره در خدمت به نیازمندان پیشگام بود به‎گونه‎ای که در مدت حضور کوتاه خود در شهرستان با تهیه سبد کالا همواره به خانواده‎های نیازمند سرکشی داشت که این خدمات هرگز از دید مردم کوهبنان محو نمی‎شود.
ارسال نظرات