خبرهای داغ:
فرماندار هندیجان گفت:توجه به صنعت گردشگری در سواحل منطقه بحرکان هندیجان زمینه ساز اشتغال صدها نفر جوان جویای کار می شود که با جذب وتشویق سرمایه گذاردرباره اقتصادی شهرستان بهترشده و کمک بزرگی در وضعیت معیشت مردم خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۰۵۱۳۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱
به گزارش خبرنگار هندیجان ،جلسه ساماندهی امور جوانان هندیجان پیش از ظهر یکشنبه باحضور فرماندار ،جمعی از مسؤولان محلی وفعالان فرهنگی در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزارشد.

سید مهران رفیعی دراین جلسه ساماندهی امور جوانان اظهار کرد:نقش جوانان در جامعه امروز تأثیر گذار است ویکی از سرمایه های اصلی کشور همین جوانان هستند.

وی افزود:بی توجهی به جوانان خسارات جبران ناپذیری در کشور وارد خواهدنمودوهمچنین برای اشتغال زایی جوانان می بایست باجدیدت پیگیری شود و اکنون ۴۰درصد مشکل بیکاری وجود دارد.

وی بابیان وضعیت بیکاری جوانان هندیجان گفت:حدود ۱۶/۵درصد جوانان در هندیجان مشکل بیکاری دارند که با استفاده از ظرفیت های موجوددر شهرستان وهمکاری مسؤولان کشوری واستانی مشکل جوانان  شهرستان با جدیت پیگیری شود.

رفیعی فرماندار هندیجان عنوان کرد:باجدیدت پیگیر راه اندازی مرکز باز پروری برای مقابله با مواد مخدر در هندیجان هستیم که برای ساماندهی وترک افراد مبتلا به اعتیاد مواد مخدر لازم وضروری است.

وی با اشاره به جمع آوری مراکز توزیع قلیان در هندیجان بیان کرد:با فرهنگ سازی مناسب و همکاری مسؤولان مربوطه در جمع آوری وکنترل قلیان در سطح شهرستان پیگیری وجمع آوری شود و از خطرات دخانیات نسبت به مردم آگاهی واطلاع رسانی شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها