امسال، 56 هزار و 33 نيازمند براي رفع مشكلات خود به كميته امداد استان اردبيل مراجعه كرده‌اند كه اين نهاد با توجه به نوع درخواست‌ها به افراد واجدشرايط خدمات مطلوبي ارائه كرده است.
کد خبر: ۸۸۰۵۱۵۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از سايت خبري كميته امداد؛ عليرضا حسين نژاد، معاون حمايت و سلامت خانواده كميته امداد استان اردبيل با اشاره به اينكه در 9 ماهه سال‌جاري 56 هزار و 33 نفر از مددجويان تحت حمايت و اقشار بي‌بضاعت براي دريافت مساعدت و رسيدگي به مشكلات‌شان به اين نهاد مراجعه كرده‌اند، اظهار كرد: بيشترين درخواست مددجويان در خصوص اخذ تسهيلات كارگشايي و خودكفايي و همچنين بهره‌مندي از ساير خدمات كميته امداد بوده است.

وي با بيان اينكه 86 درصد از مراجعه كنندگان مددجويان تحت حمايت كميته امداد استان هستند، افزود: 48 هزار و 311 نفر از خانواده‌هاي تحت پوشش به به اين نهاد مراجعه كرده و نسبت به درخواست‌هاي آنان رسيدگي‌هاي لازم انجام شده است.

حسين نژاد با اشاره به اينكه افراد غيرتحت حمايت 14 درصد از مراجعان را به خود اختصاص داده‌اند، اظهار كرد: هفت هزار و 722 نفر از اقشار آسيب پذير براي دريافت خدمات حمايتي به كميته امداد مراجعه كرده‌اند كه به مشكلات آنان نيز رسيدگي شده است.

معاون حمايت و سلامت خانواده كميته امداد استان با بين اينكه كميته امداد پس از تحقيق، بررسي، ارزيابي مشكلات و در اولويت قرار دادن مسائل مهم مراجعان به آنان خدمات ارائه مي‌كند، تصريح كرد: اين نهاد ضمن حفظ عزت و كرامت خانواده‌هاي نيازمند، تلاش دارد مشكلات مددجويان را به حداقل رسانده و گامي موثر در جهت توانمندسازي آنان بردارد.

وي با اعلام اينكه در سال‌جاري هفت هزار و 800 فقره مساعدت موردي به مددجويان تحت پوشش و افراد نيازمند پرداخت شده است، گفت: بيش از هفت ميليارد و 120 ميليون ريال مساعدت موردي در اختيار مددجويان قرار گرفته است تا آنان بتوانند بخشي از مسائل خود را رفع كنند.

حسين نژاد با بيان اينكه مساعدت‌هاي موردي به صورت كاملا بلاعوض در اختيار مددجويان قرار مي‌گيرد، گفت: مساعدت‌‌هاي موردي با هدف رفع مشکلات خانواده‌هاي نيازمند در زمينه‌هاي درماني، معيشتي، تحصيلي و جهيزيه پرداخت مي‌شود.


ارسال نظرات