گردهمایی ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مسؤلان حوزه ی علمیه، رؤسای ادارات حوزه ی ستادی معاون پرورشی و معاونان پرورشی و تربیت بدنی شهرستان ها و مناطق تابعه در محل تالار جلسات مرکز رفاه فرهنگیان شهر ایلام برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۰۵۱۶۴
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج،به نقل  از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام،گردهمایی ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مسؤلان حوزه ی علمیه، رؤسای ادارات حوزه ی ستادی معاون پرورشی و معاونان پرورشی و تربیت بدنی شهرستان ها و مناطق تابعه روز یکشنبه 19 دی ماه در محل تالار جلسات مرکز رفاه فرهنگیان شهر ایلام برگزار گردید.

این جلسه و هم اندیشی با هدف برنامه سالانه و تقویم اجرایی ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش، تبیین اهداف، اولویت ها و برنامه های معاونت پرورشی و فرهنگی، تشریح برنامه ها، پیشرفت ها، چالش ها و موانع پیش روی حوزه معاونت پرورشی، تفاهم نامه ارتقا شاخص های پرورشی مدارس برگزار گردید.

یدالله جایدری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بر ضرورت تعامل و همکاری حوزه و آموزش و پرورش تاکید نمود و گفت: با مهندسی ساختاری برنامه ها و فعالیت ها در مدارس می توان بستر مناسبی برای تربیت دانش آموزان فراهم کرد.

وی در ادامه خواستار مطالعه و بررسی راهها و ضرورت های اجرایی فعالیت ها، میزان کارایی و اثربخشی و ساختار برنامه های معاونت پرورشی، شناخت و تحلیل مشکلات و موانع، و ایجاد برنامه ای مدون و کارا شد..

سپس حجت الاسلام مرادبیگی رئیس حوزه ی علمیه صاحب الزمان ( عج ) ایلام در این نشست با تاکید بر کیفی سازی برنامه های فرهنگی و مذهبی افزود: یکی از اتفاقات بسیار خوب همین تفاهم نامه های همکاری های فی ما بین نهادهای فرهنگی می باشد بنابر این باید فرصت را غنیمت شمرد و با برنامه ریزی منسجم و مدون حوزه با آموزش و پرورش زمینه ی مطلوب و مناسبی را برای تعمیق بخشیدن به آموزه های دینی و اسلامی فراهم نماییم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار