فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر:

مشارکت مردمی زمینه ساز ارتقای امنیت و آرمش

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر با اشاره به نقش مشارکت های مردمی در ایجاد امنیت گفت: نیروی انتظامی با تمام توان خود حافظ این امنیت خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۰۵۱۷۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبر گزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر با حضور تعدادی از اعضای شورای معاونین این مدیریت، با سرهنگ عادل منیر فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان نیر دیدار کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر در این دیدار با اشاره به مقوله امنیت پایدار در جامعه گفت: پلیس جامعه محور به تنهایی نمی تواند در برقراری نظم و امنیت در جامعه موفق باشد و این امنیت پایدار همراهی و هم یاری تمامی اقشار جامعه را می طلبد.

وی افزود: حاكميت امنيت پايدار در جامعه و توسعه نظم اجتماعي مستلزم مشاركت مردم و حمايت مسئولان از مأموريت هاي نيروي انتظامي است.

سرهنگ منیر با بيان اينكه نيروي انتظامي با اجراي طرح هاي مختلف ارتقاي امنيت اجتماعي، اخلاقي و ترافيكي هدفي جز آرامش مردم و افزايش احساس امنيت آنان دنبال نمي كند، افزود: احساس ناامني مجرمان، امنيت پايدار جامعه و آرامش و آسايش عمومي تجلّي اقتدار، توانمندي و كار آمدي ناجا و حس مردم دوستي و قانونمندي پليس است.

وی در ادامه سخنان خود مردم نجیب ایران اسلامی را ایجاد کننده امنیت موجود در کشور دانست و گفت: نیروی انتظامی با تمام توان خود حافظ این امنیت خواهد بود.

احمدی مدیر آموزش و پرورش نیر در این دیدار با ابراز خرسندی از همراهی و همکاری پرسنل خدوم نیروهای انتظامی شهرستان در ایجاد نظم و امنیت اجتماعی در شهرستان علی الخصوص مدارس شهرستان، قدردانی کرده و از حسن نیت این فرماندهی در اجرای برنامه های فرهنگی و کلاس های آموزشی تشکر کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار