مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان بسیج مستضعفین:

"کار در سیستان و بلوچستان سخت تر از سایر استانهاست"

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: "کار در سیستان و بلوچستان بسیار سخت تر از استانی به مثل خراسان رضوی بوده و دشمن سرمایه گذاری سنگینی برای این خطه از کشور انجام داده است".
کد خبر: ۸۸۰۵۱۹۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،  حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی در همایش رابطین نمایندگی ولی فقیه نواحی و حوزه های مقاومت بسیج استان که در محل سالن اجتماعات شهید عالی زاهدان برگزار شد، افزود: در نواحی و حوزه های مقاومت بسیج هر مسئولی باید کار خود را انجام داده و در حیطه کار دیگر مسئولان دخالت نکند.

این مقام مسئول بیان کرد: "ما نباید اجازه بدهیم که اسلام غیر ولایی، اسلام خشک و مقدسی، اسلام ایرانی، اسلام حجتی و غیره وارد سپاه و بسیج شود و ما مهمترین کارمان پاسداری از اسلام ناب است".

وی در پایان سخنانش خطاب به روحانیون و علمای شیعه و سنی حاضر در جلسه گفت:"باید از ریزش نیروها و ورود افراد ضد نظام و اسلام و جاسوس به پایگاه ها، حوزه ها و نواحی جلوگیری شود".

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: "سپاه یک سازمان معمولی نیست، سپاه سپر بلای انقلاب اسلامی، آّبروی ملت ایران، ارزشهای الهی و تمامیت ارضی کشور است و مسئولیت حفاظت و حراست از نظام الهی و دستاوردهای آن را در تمام عرصه ها بر عهده دارد".

وی در خصوص بسیج نیز گفت: "بسیج یک جریان و تفکر و استمرار دهنده حکومت علوی، نهضت سرخ سید الشهدا(ع) و غیره می باشد".

وی خاطر نشان کرد: "اولین بسیجی جهان اسلان پیامبر اکرم(ص) بوده و زمانی که به مدینه میرسد در قالب حکومت اسلامی بسیج را سازمان می دهد".

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: "نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فخر انبیاء و اولیاست".

وی در ادامه به مشخصه های یک بسیجی اشاره کرد و مکتبی وانقلابی بودن، مردمی و ولایت پذیر و ولایت باور بودن را از مشخصه های یک بسیجی دانست.

وی در پایان به روابط حوزه نمایندگی ولی فقیه در حوزه ها و نواحی مقاومت بسیج اشاره کرد و گفت: "روابط فی مابین بین نمایندگی ولی فقیه و حفاظت روابط دلی، قلبی و اعتقادی است".


ارسال نظرات
آخرین اخبار