پیام تسلیت سپاه کربلا در پی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی:
رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجاهد دوران انقلاب اسلامی، یار دیرین حضرت امام خمینی (ره) و همسنگر رهبر معظم انقلاب موجب تالم و تاثر گردید.
کد خبر: ۸۸۰۵۲۰۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.
متن پیام تسلیت به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

خبر رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجاهد دوران انقلاب اسلامی، یار دیرین حضرت امام خمینی (ره) و همسنگر رهبر معظم انقلاب موجب تالم و تاثر گردید.
آن سفر کرده که در دوران رژیم طاغوتی پهلوی جزء نسل اول مبارزان ضد استعماری در جرگه رنج دیدگان و محنت کشیدگان انقلاب بود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری در راه آرمان واهداف انقلاب داشت.
ایشان که یکی از شخصیت های برجسته نظام بود، در سال های متمادی با سمت های مختلف به نظام اسلامی خدمت کرد.
نقش محوری و موثر آن مرحوم درعرصه ها و مقاطع گوناگون و زحمات بي شائبه ايشان برای نظام در تاریخ عمر انقلاب اسلامی ماندگار است و از خاطره ها محو نخواهد شد.
علاقه ایشان به رهبر معظم انقلاب آنچنان عمیق بود که می گفت: من به آقای خامنه ای(مد ظله العالی) عشق می ورزم.
سپاه کربلا مازندران رحلت آن فقید سعید را به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران، جامعه روحانیت و حوزه های علمیه تسلیت گفته و از خداوند متعال غفران و رحمت واسعه الهی را برای ایشان مسالت دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها