سرگروه صالحین هرات عنوان کرد:

ماهواره ها منشاء بسیاری از معضلات فرهنگی جامعه هستند

حجه الاسلام والمسلمین غلامرضا محمودی در جمع دانش آموزان واحد مقاومت صدرا ماهواره و شبکه های ماهواره ای را منشاء بسیاری از معضلات فرهنگی جامعه عنوان کرد .
کد خبر: ۸۸۰۵۲۴۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، به همت حوزه مقاومت بسیج دانش اموزی شهید رجایی خاتم نشست دانش آموزان بسیجی واحد مقاومت صدرا با سرگروه صالحین این حوزه برگزار شد .

حجه الاسلام والمسلمین غلامرضا محمودی در این نشست به هجمه همه جانبه دشمنان جهت ضربه زدن به اعتقادات و فرهنگ جامعه ایرانی اشاره کرد و گفت : وجود ماهواره منشا بسیاری از معظلات فرهنگی کنونی جامعه است .

وی در ادامه افزود : بد حجابی و بی حجابی ، تزلزل بنیان خانواده ، کاهش جمعیت و افزایش طلاق از مهمترین آسیب های وجود ماهواره در خانواده ها است.

حجه الاسلام والمسلمین محمودی خاطر نشان کرد: بیگانگان تمام توان خود را برای حمله به بنیان خانواده با استفاده از برنامه ماهواره به کار گرفته اند ، دشمنان نظام اسلامی برای پیشبرد کارها و اهداف خود ده ها شبکه و کانال طراحی نموده اند تا ارزش های دینی و اسلامی را مورد هجمه قرار دهند و به تشویق مردم برای تغییر سبک زندگی ، تجمل گرایی ، مصرف گرایی و کم رنگ کردن نقش دین در زندگی بشر بپردازند.

شما دانش آموزان عزیز باید هوشیار باشید و تحت تاثیر دشمن قرار نگیرید و با او مقابله کنید ونیز دوستان خود را آگاه کنید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار