خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: تخصص ترامپ در حل مشکلات اقتصادی است، چرا که هدف او بدست آوردن بیشترین سود با کمترین هزینه می‌باشد، با این حال در حل مسائل سیاسی کلی نگر است و نگاه همه جانبه به حل مسائل ندارد.
کد خبر: ۸۸۰۵۲۴۸
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

حجت‌الاسلام حسن شجاعی مهر مسئول نماینده ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون «اتمام ریاست جمهوری 8 ساله اوباما و دموکراتیک‌ها و روی کار آمدن جمهوری خواهان با آقای ترامپ» اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت ترامپ  شعار های خاصی که در نقد دولت پیشین داشت و در حقیقت اعتراض به سیاست های جاری در آمریکا بود به نظر می رسد روش بازی آمریکا تغییر خواهد کرد.

وی ادامه داد: از شاخصه‌های خاص آقای ترامپ بحث برجام بود که ظاهرا اعلام کرده بودند که من توافق نامه برجام را پاره می‌کنم و در مقابل افرادی که امیدوار بودند که بتوانیم به جاهای خوبی در مشکلات کشور برسیم باید گفت  یقینا با تحولاتی که پیش می‌آید هزینه زیادی برای کشور ما به همراه خواهد داشت.

این مسئول ادعان کرد: تخصص ترامپ در حل مشکلات اقتصادی است، چرا که هدف او بدست آوردن بیشترین سود با کمترین هزینه می‌باشد، با این حال در حل مسائل سیاسی کلی نگر است و  نگاه همه جانبه به حل مسائل ندارد.

شجاعی مهر بیان کرد: با توجه به صحبت های مقام معظم رهبری که فرمودند: مشکلات ما ارتباط با داخل دارد و زیاد نمی‌شود به خارج از کشور ارتباط داد و با مذاکرات حل کرد، باید با توجه به اقتدار مدیریت داخلی خودمان حلش کنیم و کسانی که در داخل کشور خواستار نفوذ بودند رهاورد همین مشکلات نیز هستند، در داخل کشور باید به یک انسجام ملی برسیم و اتحاد عمومی در مقابل دشمنان بیرونی داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ماحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز تبیین کرد: کشورهایی که با آمریکا ارتباط دارند دچار تحول می‌شوند مثل ترکیه، روسیه، چین که برای آمریکا رقیب یا تهدیدی بشمار می‌روند و برای آمریکا هم فرصتی است که با کشورهایی که کینه قدیمی با ما و انقلاب ما دارند با حمایت آمریکا آسیبی به ما برسانند.

وی تصریح کرد: احتمالا در آینده توطئه‌های جدیدی را شاهد خواهیم بود و فرصتی است که ما دوباره اتحاد کنیم و در مقابل دشمن خود بار دیگر به خود و جوانانمان اعتماد ورزیم.

شجاعی مهر در خصوص «تاثیر روسیه بر انتخابات آمریکا و روابط آینده این دو قدرت» عنوان کرد: یقینا ابر قدرت ها به دنبال این هستند که تاثیر متقابل داشته باشند، ترامپ گفته است که به روسیه احترام می‌گذاریم یعنی تنش های نظامی آنان کم می‌شود و به دنبال رقابت با رقیب های اقتصادی خودش خواهد بود، در نتیجه با وارد شدن در این عرصه تنش ها برای روسیه کم می‎‌شود و برایش خطری وجود نخواهد داشت.

حجت الاسلام شجاعی مهر در پایان گفتگو خاطر نشان کرد: اگر ما بموقع موضع گیری کنیم و قدم های محکم و ثابت برداریم تهدیدی برای ما وجود نخواهد داشت ولی اگر دچار تزلزل شویم یقینا دچار آسیب خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: ارزش و آرمان های امام را بشناسیم و عمل کنیم در غیر اینصورت زمین می‌خوریم.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها