خبرهای داغ:
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان مباحث مطرح شده در جلسه مشترک نمایندگان اصفهان و چهارمحال و بختیاری پیرامون موضوع آب را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۸۰۵۲۵۴
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت‌الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی پیرامون جلسه مجمع نمایندگان استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری با موضوع آب اظهار داشت: این جلسه به منظور ایجاد هم افزایی میان نمایندگان دو استان برگزار شد.

وی افزود: هدف ما از برپایی این جلسه بررسی مشترک مسائل بود تا نمایندگان دو استان در کنار هم برای رفع مشکلات مربوط به این حوزه تبادل نظر کرده و تصمیم‌گیری کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به مباحث مطرح شده در این نشست گفت: مشکلات مربوط به بحث آب شرب و کشاورزی در این جلسه مطرح شد و به طور کلی مسائل عنوان شده مربوط به پروژه‌های آبی دو استان است.

وی ادامه داد: در جلسه برگزار شده نمایندگان دو استان مباحثی را به صورت مشترک مطرح کردند اما به دلیل اینکه فرصت کافی در اختیار نبود قرار شد تا جلسه دیگری میان مجمع نمایندگان دو استان برگزار شود.

موسوی لارگانی گفت: بحث مهمی که در این جلسه مطرح شد پیرامون تونل سوم کوهرنگ و سد بود، با توجه به اینکه هزینه سنگینی برای تونل سوم شده است و سال‌ها این پروژه به طول انجامیده و همچنین منفعت آن برای هر دو استان است بنابراین قرار شد روی این موضوع با مشورت‌های انجام شده تبادل نظر شود.

وی افزود: براین اساس پروژه تونل کوهرنگ از وضعیتی که اکنون دارد مانند اختصاص قطره چکانی بودجه از سوی دولت، باید خارج شود و با سرعت بیشتری بحث تونل و سد مورد نیاز پیگیری شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها