خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان:

مصاحبه ام با رویداد 24 با تحلیل هایی نادرست، تحریف شده است

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه موضوع صحبت من درباره بالا بردن سن بلوغ بود، تأکید کرد: خبرنگار "رویداد24" با تحلیل هایی نادرست و غرض ورزانه، صحبت های من را تحریف کرده است.
کد خبر: ۸۸۰۵۲۶۶
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

 به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج، در روز 15 دی ماه، یادداشتی در پایگاه خبری "رویداد 24" منتشر شد که در آن خبرنگار با بهره گیری از گفت و گویی که با مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور انجام داده بود، دست به تحلیل های اشتباهی زده است، به حدی که برخی از صحبت های وی را نیز تحریف کرده است.

مینو اصلانی، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به این موضوع گفت: خبرنگار از من در مورد تغییر سن بلوغ از 13 سال به 15 سال پرسیده شد نه در مورد ازدواج دختران زیر 13 سال!

وی با بیان اینکه موضوع صحبت من درباره بالا بردن سن بلوغ بود، تأکید کرد: خبرنگار "رویداد24" با تحلیل هایی نادرست و  غرض ورزانه، صحبت های من را تحریف کرده است.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با ابراز تأسف از زیر پا نهاده شدن اخلاق رسانه ای و خرج آن برای اهداف سیاسی و فمینیستی، اظهار داشت: حق شکایت از این رسانه را برای خود محفوظ می دانم اما به این نوع رفتارها که دون از شأن کار برخی از رسانه ها است وقعی نمی نهم.

اصلانی با بیان اینکه در کشور ما ازدواج زیر 13 سال غیرقانونی است و سؤال بر مبنای بالا بردن سن بلوغ به 15 سال بود، خاطر نشان کرد: «بحث این بود که چرا قصد تغییر یک مسئله قانونی را دارند و چرا در زندگی مردم دخالت می کنند و چرا در جایی که این همه به دختران آسیب می رسد، مثلا در"بلوغ زودرس" از دختران حمایت نمی کنند؟!»

ارسال نظرات
آخرین اخبار