همزمان با دهه فجر نمايشگاه اقتصاد مقاومتي طی 10 برنامه در 10 مسجد شهر زنجان برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۵۲۸۳
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحيه زنجان در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان زنجان با اشاره به برپايي نمايشگاه اقتصاد مقاومتي در سطح شهرستان گفت: اين نمايشگاه از طرح‌هايي برپا مي‌شود كه كمك به اشتغالزايي كرده باشد.

ابوالفضل طهماسبي با اشاره به اينكه دشمن در تلاش براي تغيير واژه‌هاي استكبارستيزي است افزود: يكي از مهم‌ترين موضوعات مورد توجه توجه به شاخصه‌هاي انقلابي‌گري و موضوع استكبارستيزي است.

وي با اشاره به اینکه اين برنامه با حضور يكي از رزمندگان برگزار خواهد شد، تصريح كرد: يكي از برنامه‌هاي سپاه به مناسبت اين هفته روز شهرستان در 20 بهمن است.

طهماسبي اظهار داشت: اين طرح همزمان با دهه فجرطی 10 برنامه در 10 مسجد شهر زنجان برگزار مي‌شود.

طهماسبي با اشاره به برپايي نمايشگاه اقتصاد مقاومتي در سطح شهرستان بيان كرد: اين نمايشگاه از طرح‌هايي برپا مي‌شود كه كمك به اشتغالزايي كرده باشد.

وي با اشاره به ديدار با نماينده ولي فقيه در دهه فجر خاطر نشان كرد: غبارروبي مزار شهدا نيز از ديگران برنامه‌هاي اين دهه است.

فرمانده سپاه ناحيه زنجان عنوان كرد: بيشتر اين ديدارها با خانواده شهدا با محوريت خانواده‌هاي شهداي موثر در انقلاب اسلامي است.

وي با بيان اينكه برنامه‌هاي فرهنگي و ورزشي همزمان با دهه فجر برگزار مي‌شود، ادامه داد: فضاسازي شهري و محيطي از ديگر برنامه‌هايي است كه به مناسبت اين دهه برگزار مي‌شود.

ارسال نظرات