حجت الاسلام قائمی هاشمی در گفتگو با «بسیج»:

حضرت معصومه(س) گوش به فرمان ولایت بود

کارشناس مذهبی گفت: این عشق به خاندان نبوت و ولایت را نباید مخفی کنیم گاهی باید اینها را آشکار کرد.
کد خبر: ۸۸۰۵۲۸۴
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
حضرت معصومه(س) گوش به فرمان ولایت بود
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد جواد قائمی هاشمی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: در رابطه با عظمت حضرت معصومه (س) همین بس که امام صادق (ع) فرمودند: "من زارها وجبت لها جنه" هر کس این بانو را در قم زیارت کند بهشت بر او واجب می شود.

وی افزود: ولایت مداری حضرت معصومه (س) نکته مهمی است که باید به آن اشاره کنم این از عواملی است که باعث شد ایشان به این درجه و مقام برسند و جایگاه خود را ارتقاء دادند گوش به فرمان آقا امام هشتم بودند و در میان خواهران و برادران این ویژگی ممتاز را داشتند و این به خاطر عشق به ولایت بود.

قائمی هاشمی تصریح کرد: همین عامل ولایت و گوش به فرمان بودن در آن برهه از زمان و در دوران بنی عباس و مامون خیلی سخت بود و عشق به برادر و ولایت باعث شد ایشان از مدینه به سمت خراسان خارج شوند و این پیام را به ما می دهد که باید اینطور عشق خود به ولایت را به منصه ظهور گذاشت.

این کارشناس مذهبی اظهار داشت: هستند افرادی که عاشق ولایت و رهبری هستند ولی عشق خود را بروز نمی دهند حالا یا به خاطر ترس یا مقام و علقه به اولاد و این خوب نیست چرا که به ولایت مداری ضربه وارد می کند این عشق به خاندان نبوت و ولایت را نباید مخفی کنیم گاهی باید اینها را آشکار کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار