مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام در گفتگو با «بسیج» خبرداد

واگذاری دو واحد مسکونی به ایتام تربت جامی در هفته خدمت بی منت

مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام از واگذاری دو واحد مسکونی به ایتام در هفته خدمت بی منت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۵۲۹۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
شیرمحمد شاکربرآبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: به مناسبت سالگرد در گذشت دکتر کوثری و هفته خدمت بی منت در شهرستان دو واحد مسکونی به خانواده ایتام تربت جامی واگذار شد.

این مقام مسئول، خدمت بی منت به محرومان را از ویژگی های بارز کمیته امداد برشمرد و افزود: این واحد مسکونی با مشارکت خیرین نیکوکار و کمیته در زمینی با متراژ 220 متر و با زیر بنای 140 متر مربع  به مبلغ 70 میلیون تومان خریداری شد که با حضور مسئولین محلی و خیرین افتتاح و به خانواده مورد نظر اهدا گردید.

شاکر برآبادی با اشاره به اعتماد سازي در جامعه اظهار داشت: هدف اصلی ما افزایش اعتماد عمومی مردم نسبت به این نهاد انقلابی است و اگر مردم به ما اعتماد کنند خیلی از مشکلات اساسی جامعه بخصوص فقرا برطرف خواهد شد.

وی، خدمت رسانی به نیازمندان را یک وظیفه عمومی کمیته امداد به عنوان واسطه بین اغنیاء و مستمندان یاد کرد و ابرازداشت : احیای زندگی انسان های محروم با حفظ کرامت انسانی آن هاست که مسئولیت ما خادمان را سنگین تر کرده است و اگر امدادگران به موقع به داد مستمندان نرسند از پا خواهند افتاد.

وی از 30 سال خدمت بی منت مرحوم دکتر کوثری به مردم محروم شهرستان های تربت جام، تایباد و باخرز از خدمات این طبیب مهربان تجلیل کرد و گفت: الگوی علمی در کشور و جهان زیاد است اما دکتر محمد کوثری شخصیتی بی بدیل، نمونه و اسوه در مهربانی از جمله شخصیت های جهادی در خدمت بی منت به محرومان در کشور است.

گفتنی است؛ به پاس افکار و شخصیت وطن دوستانه دکتر کوثری در خدمت به محرومان همزمان با سالروز درگذشت این طبیب مهربان این هفته به عنوان "خدمت بی منت" در شهرستان تربت جام نام گذاری شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار