خبرهای داغ:
آشنایی با آسیب ها و چالش های مطروحه در سه عرصه «مصرف ، کسب و کار و فرهنگ» و کاربست راهکارهای اساسی ۱۰گانه که به شکل کاربردی، ملموس و روان در این کتاب به رشته تحریر در آمده است می تواند بخش زیادی از مشکلات اقتصادی جامعه و خانواده ها را برطرف کند. ادارات و سازمان ها این کتاب را با ۴۰% تخفیف تهیه کنند.
کد خبر: ۸۸۰۵۳۰۲
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول فرهنگی بسیج غرب اصفهان با اشاره به نقش مهم بسیج  در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: بسیج از مردم و برای مردم است و وظیفه ما مردم عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است که در حوزه اقتصاد مقاومتی تاکید بسیار داشته اند.

به گفته محمد رضا برنجی، معاونت فرهنگی ناحیه امام رضا (ع) به همین منظور از ابتدای سال سعی در فعالیت هایی برای گفتمان سازی و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی در متن جامعه داشته است.

محمد رضا برنجی در خصوص فعالیت های انجام شده، افزود: ابتدای سال کارگروهی به طور خاص برای اقتصاد مقاومتی در سطح ناحیه تشکیل و تا کنون وظیفه تولید و گردآوری محتوا هایی مناسب و توزیع بین مردم را به عهده داشته است که محصول و نتیجه زحمات این عزیزان انتشار کتابی با عنوان «نقش خانواده در تحقق اقتصاد مقاومتی» است.

مسئول فرهنگی ناحیه بسیج امام رضا (ع) ادامه داد: این کتاب که مدت زیادی از انتشار آن نمی گذرد با محتوایی کارشناسی شده و بیانی ساده برای آگاه سازی و آموزش آحاد جامعه در خصوص نقش آنها در تحقق اقتصاد مقاومتی چاپ و در مرحله اول بین بسیجیان این ناحیه و خانواده های محترمشان توزیع شد.

وی افزود: بدون شک آشنایی با مفهوم، ویژگی ها، اهداف، آسیب ها و چالش های مطروحه در سه عرصه «مصرف، کسب و کار و فرهنگ» و کاربست راهکارهای اساسی 10 گانه که در حد امکان به شکل کاربردی، ملموس و روان در این کتاب به رشته تحریر در آمده است می تواند بخش زیادی از مشکلات اقتصادی جامعه و خانواده ها را برطرف و با اصلاح سبک زندگی اقتصادی آرامش، نشاط و موفقیت را برای آنها تأمین نماید.

برنجی ادامه داد: با فراگیر شدن آموزه های این کتاب همه اعضای خانواده های ایرانی به ویژه بانوان به عنوان مدیران اقتصادی خانواده، می توانند ضمن مدیریت صحیح اقتصادی خانواده خود، در تحقق اقتصاد مقاومتی، جهاد بزرگ اقتصادی و خنثی سازی تحریم های ظالمانه دشمنان انقلاب اسلامی نیز سهیم باشند.

مسئول فرهنگی ناحیه بسیج امام رضا (ع) افزود: ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) به منظور انجام رسالت خود، محتوای این کتاب را به مسابقه گذاشته و 110 هدیه نفیس سفر شامل، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس، پلاک طلا، لوازم خانگی، تبلت، دوچرخه و هدایای نقدی و پنج جایزه ویژه سکه تمام بهار آزادی پیش بینی کرده است.

وی در پابان افزود: مسئولان و سازمان ها می توانند با تشویق کارکنان خود به مطالعه این کتاب و شرکت در مسابقه مربوطه این کتاب را تهیه و با احتساب تخفیف به کارکنان خود ارائه و یا حتی به آنها هدیه دهند و در تحقق اقتصاد مقاومتی سهیم باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها