معاون هماهنگ کننده و رئیس شورای ورزش وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از اقدامات سردار یزدانی رئیس سازمان ورزش بسیج تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۸۰۵۳۲۴
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
به گزارشخبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، سرتیپ پاسدار علیرضا تمیزی معاون هماهنگ کننده و رئیس شورای ورزش وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با ارسال تقدیرنامه ای از فعالیت های سازمان ورزش بسیج در عرصه ورزش کشور قدردانی کرد.

در این تقدیرنامه آمده است: بردار ارجمند سردار سرتیپ دوم پاسدار کاظم یزدانی، ریاست محترم سازمان ورزش بسیج، گزارش عملکرد سازمان بسیج در حوزه ورزش را مطالعه نمودم، فعالیت های صورت گرفته حکایت از تلاش ارزشمند بسیجیان و مدیران افتخار آفرین آن مجموعه که در کنار تخصص و اشتیاق قلبی به خدمت، اتکال معنوی به ذات اقدس کبریایی را سرلوحه اعمال خود قرار داده اند، می باشد.

امید است این خدمات ارزنده الگوی شایسته ای برای سایر ارکان ورزش نیروهای مسلح واقع گردیده و خداوند منان توفیق روزافزون جهت خدمت به آرمان های مقدس جمهوری اسلامی تحت زعامت داهیانه مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز را به جناب عالی و سایر همکاران عنایت فرماید.


ارسال نظرات