امام جمعه تربت حیدریه از برخورد نامناسب برخی کارکنان ادارات و سازمان ها با مردم انتقاد کرد و افزود: نظارت در حوزه مدیریتی تربت حیدریه ضعیف و ادارات رها شده اند؛ نوع برخورد برخی از مسئولان در شأن نظام اسلامی نیست و این اقدامات دلسردی و بدبینی مردم را به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۰۵۳۴۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
حجت الاسلام محمدرضا عصمتی امام جمعه تربت حیدریه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: بیشترین مراجعات مردم به بیت امامت جمعه به نارضایتی از برخورد نامناسب کارکنان برخی ادارات و مسئولان حکایت دارد و این در شأن مدیر نظام اسلامی نیست.
 
وی تاکید کرد: نظارت در حوزه مدیریتی تربت حیدریه ضعیف و رها شده است و برخی ادارات و یا سازمانها بر خلاف مقررات سختگیری های بی جا می کنند و برخی ادارات دیگر نیز قانون های خود ساخته ای دارند که مردم را عاصی کرده است.
 
رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی ادامه داد: بسیاری از مومنین و متخصصانی که مراجعه می کنند به این نکته اذعان دارند، کاری که در مدت ۲۴ ساعت در مشهد به سرانجام می رسد در این شهرستان ۶ ماه بطول می انجامد.
 
امام جمعه تربت حیدریه اذعان کرد: افراد متعددی به دفتر ما مراجعه می کنند و از برخورد نامناسب مسئولان و کارکنان ادارات ناراضی هستند و لذا این برخورد ها در شأن یک مدیر اسلامی نیست و اگر این برخورد ها اصلاح نشود تکلیف ما به گونه ای دیگر خواهد بود، زیرا مسئولان باید بدانند که نوکر و خدمتگذار مردم هستند. بیش از این امام جمعه تربت حیدریه در خطبه های نماز جمعه تذکراتی پیرامون این موضع داده بود
ارسال نظرات
پر بیننده ها