فرمانده سپاه ناحیه بجستان:

انقلاب، زلزله‌ای ویرانگر برای جهان غرب بود

فرمانده سپاه ناحیه بجستان یوم الله ۲۲ بهمن را روز تحقق وعده الهی دانست و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تنها یک حادثه داخلی برای تغییر یک رژیم سیاسی نبود. بلکه انقلاب ما زلزله‌ای ویرانگر برای جهان غرب بود.
کد خبر: ۸۸۰۵۳۴۶
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ علیرضا جنیدی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، یوم الله ۲۲ بهمن را روز تحقق وعده الهی دانست و اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تنها یک حادثه داخلی برای تغییر یک رژیم سیاسی نبود. بلکه همان‌گونه که بسیاری از دولتمردان آمریکائی، اسرائیلی و اروپائی در خاطرات خود از آن روزها تعبیر کرده‌‌اند، انقلاب از دیدگاه آنان زلزله‌ای ویرانگر برای جهان غرب بود.
 
وی افزود: با وجود همه ناباوریها و تمامی تلاشهایی که در سطح بین‌‌المللی برای حفظ رژیم شاه و جلوگیری از موفقیت امام‌خمینی بعمل آمد، انقلاب اسلامی در مرحله نخست مبارزات خود پیروز شد و از این جهت پیروزی آن بیشتر به یک معجزه شبیه بود تا تحولی عادی. به جز امام‌خمینی و توده‌‌های بیشماری که خارج از تحلیل‌های معمول، به گفته‌‌ها و وعده‌های امام باور قلبی داشتند، عموم تحلیل‌گران سیاسی و همه کسانی که در رخدادها و حوادث ایران دخیل بودند وقوع چنین پیروزی را، حتی تا روزهای واپسین عمر رژیم شاه ناممکن می‌دانستند.
 
فرمانده سپاه بجستان اذعان کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی کمتر روستایی است که از نعمت برق، آب، گاز و تلفن بهرمند نباشند؛ این دهه بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای ارزشمند نظام است و به برکت این نظام مقدس ما در منصب های خدمت رسان مردم هستیم و تا زمانی که پست ومسئولیتی بردوش ما است باید نهایت تلاش را انجام دهیم تا آنچه که به ما محول شده به بهترین شکل ممکن ادا کنیم.
 
سرهنگ جنیدی ضمن تاکید به باشکوه برگزار شده دهه فجر امسال همچون سال های قبل تصریح کرد: ناحیه سپاه بجستان در راستای تامین فضای ورزشی برای جوانان و نوجوانان این شهرستان هم زمان با این دهه مبارک سالن رزمی افتتاح خواهد کرد تا مورد استفاده این عزیزان قرار گیرد.
 
وی افزود: شب ۲۲ بهمن بسان هرسال پایگاه شهید بهشتی جشن بزرگ آزادی را برگزار خواهد کرد.
 
فرمانده سپاه ناحیه بجستان تاکید کرد: با توجه به اهمیت این موضوع حتما ستاد فرعی فعال شود و نشست های خود را برگزار کنند.
 
سرهنگ جنیدی ضمن بیان پیشنهادی گفت: می توان با برپا کردن ایستگاههای صلواتی و پخش اهنگ های حماسی بر شکوه این دهه افزود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها