رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک زنجان:
در همین راستا اقدام به ساخت مسکن برای 41 خانوار مددجوی زنجانی شده است که 11 باب از منازل مسکونی در روستاها احداث و 30مورد در شهر خریداری شده است.
کد خبر: ۸۸۰۵۳۷۹
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک زنجان ضمن ارائه گزارشی از خدمات عمرانی کمیته امداد یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد در سالهای اخیر را در توانمندسازی خانواده‌ها با ارائه خدمات هدفمند اعلام کرد.

ابوالفضل عبداللهی با بیان اینکه کمیته امداد به منظور بهره‌مندی مددجویان از مسکن این نهاد نسبت به شناسایی خانواده‌های فاقد مسکن اقدام کرده و بر این اساس خدمات مربوط را ارائه میدهد،افزود: با رفع مشکل مسکن نیازمندان موجب گام بلندی در توانمندسازی خانواده ها برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه خدمات مسکن این نهاد در بخش‌های مختلف و بر اساس نیازسنجی صورت گرفته ارائه می‌شود، اظهار داشت: تعمیرات مسکن مددجویی، ساخت، خرید، بهسازی و نوسازی واحدهای مددجویی از جمله خدماتی است که در این بخش ارائه می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک زنجان با اشاره به خدمات ارائه شده در زنجان در بخش مسکن مددجویی افزود: در همین راستا اقدام به ساخت مسکن برای 41 خانوار مددجوی زنجانی شده است که 11 باب از منازل مسکونی در روستاها احداث و 30مورد در شهر خریداری شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک زنجان با اشاره به اینکه از آغاز سال جاری تا کنون 10 میلیارد و 250 میلیون ریال برای ساخت مسکن مددجویان زنجانی هزینه شده است، گفت: برای احداث مسکن مددجویی روستایی علاوه بر اعتبارات امداد مبلغ یک میلیارد و100 میلیون ریال از محل کمک خیران و زکات جمع‌آوری شده هزینه شده است .

وی افزود: همچنین از محل زکات جمع آوری شده و اعتبارات کمیته امداد تعداد 70 مورد سرویس بهداشتی و حمام درروستاها احداث و مبلغ یک میلیارد ریال نیز در این بخش هزینه شده است .

عبداللهی با بیان اینکه رفع مشکل مسکن خانواده های تحت پوشش امداد یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد در سالهای اخیر است که همین امر در توانمندسازی خانواده‌ها نقش بسزایی دارد، گفت: مشارکت خیران و نیکوکاران در این زمینه میتواند بسیار اثر بخش و راهگشا باشد.

ارسال نظرات