خبرهای داغ:
مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان؛
مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان گفت: از طرح های اشتغال زایی تا سقف یک میلیارد ریال با اولویت طرح های روستایی حمایت می کنیم.
کد خبر: ۸۸۰۵۳۸۶
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید گلستان، حسن پهلوری در حاشیه بازدید از طرح های اشتغال زایی روستای پیچک محله علی آباد کتول گفت: جوانان بیکار می توانند با ارائه ایده های نو و خلاقانه و طرح های مناسب اشتغال زایی(با اولویت طرح های روستایی)، با توجه به نوع طرح تا سقف یک میلیارد ریال از تسهیلات قرض الحسنه اشتغال این صندوق بهره مند شوند.
پهلوری افزود: در حال اجرای طرح هر روستا یک محصول ، هر خانه یک کارخانه در استان هستیم و در همین راستا تکمیل چرخه تولید محصولات لبنی و دامی را در روستای پیچک محله علی آباد کتول را در دست اقدام و اجرا داریم.
وی تصریح کرد: با حمایت صندوق کارآفرینی امید گلستان، چرخه تولید محصولات دامی و لبنی اعم از تاسیس دامداری، تولید شیر، تهیه علوفه و ایجاد واحدهای تبدیل شیر به محصولات لبنی در روستای پیچک محله علی آبادکتول تکمیل میگردد.
مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان با اشاره به اهداف اجرای این طرح گفت: این کار در قالب طرح هر روستا یک محصول انجام میگیرد و هدف آن ایجاد اشتغال برای روستاییان و بهره مندی آنها از خدمات صندوق کارآفرینی امید است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید در ادامه به همراه احمد تجری فرماندار شهرستان علی آباد کتول و رییسی مدیر میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری این شهرستان از اقامتگاه طبیعت گردی کتول واقع در روستای ییلاقی غریب آباد بازدید نمود.
حسن پهلوری در حاشیه این بازدید گفت: اقامتگاه طبیعت گردی کتول با حمایت تسهیلات قرض الحسنه صندوق کارآفرینی امید به مرحله اجرا در آمده است.
وی در پایان گفت: مبلغ تسهیلات اعطایی از سوی صندوق به این طرح مبلغ 1میلیارد ریال می باشد که با تکمیل این طرح 5 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها