خبرهای داغ:
مسئول نماینده ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) قزوین:
مسئول نماینده ولی فقیه سپاه امام سجاد (ع) قزوین گفت: نقش اصلی در تحولات آمریکا را کنگره بازی می کند، در واقع رییس جمهور این کشور عروسکی است در دستان کنگره.
کد خبر: ۸۸۰۵۴۰۶
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

حجت الاسلام  حسین عدالتی مسئول  نمایندگی ولی فقیه  سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون (اتمام ریاست جمهری 8 ساله اوباما و دموکراتیک ها و به قدرت رسیدن جمهوری خواهان» اظهار کرد: با توجه به اتمام دوره دولت اوباما، جمهوری خواهان به نوعی در آمریکا و خاورمیانه شروع به برنامه های جدیدی برای روی کار آمدن ترامپ کردند.

وی افزود: برنامه ها و اهداف ترامپ مشخص است، البته تصمیمات آنان بستگی به کنگره آمریکا دارد، چرا که رئیس جمهور در آمریکا حکم عروسکی را دارد در دستان کنگره، تصمیمات اصلی را کنگره اتخاذ می کند و شعارهایی را که نامزدها در انتخابات سر می‌دهند عملی نخواهد شد، انتظار هیچ تحول خاصی را نداریم.

این مسئول ادامه داد: باید بگویم که سیاست های آمریکا از اول هم مشخص بوده و همان سیاست ها شاید حتی  شدید تر  ادامه خواهد یافت و تغییر رییس جمهور آمریکا هیچ سودی برای منطقه ما نخواهد داشت.

عدالتی در ادامه گفتگو بیان کرد: هر دولتی که بر روی کار می‌آید خواهان تحولاتی است که در کارنامه کاری خود داشته باشد ولی بعید می‌دانم که تحولاتی در برجام صورت گیرد.

عدالتی در خصوص «روابط روسیه با آمریکا» تصریح کرد: گفته می شود روسیه  نقشه هایی کشید تا دولت ترامپ را بوجود آورد، آنان سعی داشتند با حمایت از ترامپ روابط خود را با آمریکا نزدیک تر کنند و به یک امنیت نظامی برسند، در جایی نیز ترامپ گفته بود که من با دولت روسیه روابطم محکمتر خواهد شد اما آنچنان که فکر می‌کنند به اهدافشان نمی‌رسند.

وی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اذعان کرد: ما از مدت ها قبل آمریکا را می‌شناسیم و با آنان رابطه ای نداریم و نخواهیم داشت.

رئیس جمهور در آمریکا هیچ نقشی ندارد و همیشه در همه جا پای کنگره در میان است و همه چیز از قبل مشخص شده می‌باشد.

حجت الاسلام عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) در پایان این گفتگو ابراز کرد: متاسفانه ما از تشکیلات هسته ای دست کشیدیم و در توافق نامه برجام ضرر کردیم، آنان می‌خواهند که ایران زیر سلطه‌شان زندگی کند اما ما با وجود رهبر با اقتدار و خون شهدا نباید تسلیم خواسته استکبار شویم، باید روی پای خود بایستیم.

1007/ت30/ب 

ارسال نظرات
پر بیننده ها