دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نورسپاه پاسدران کشور
دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور گفت : دشمن با تهاجم فرهنگی و نفوذ به درون فکر و ذهن جوانان تلاش دارد تا روحیه ایثار، جهاد و شهادت را از آنان بگیرد.
کد خبر: ۸۸۰۵۴۱۹
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
به گزارش "خبرگزاری بسیج از لرستان "سردار یعقوب سلیمانی در یادوراه 68 شهید دانش آموز دبستان فیاض بخش بروجرد که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه مقاومت بروجرد برگزار شد ، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حصرت معصومه (ع) همچنین درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی ضمن قرائت متن پیام تسلیت مقام معظم رهبری دررابطه با درگذشت یار صدیق امام "(ره) اظهار داشت : دشمنان بعثی به تلافی شکست های جبران ناپذیری که درعملیات های کربلای چهار و پنج از رزمندگان اسلام متحمل شدند دانش آموزان مظلوم ایران را با بمباران هوایی به خاک و خون کشیدند.

وی افزود: دشمن با این اقدامات فجیع می خواست روحیه شهادت طلبی ملت ایران را کمرنگ کند ولی ملت ایران هر روز محکمتر تر و مقاوم تر می شدند.

دبیر مرکزی راهیان نور کشور خاطرنشان کرد: جنایاتی که رژیم بعث عراق به پشتوانه امریکا و غرب در دروان دفاع مقدس مرتکب شد ، تاریخ از ثبت آن عاجز ماندروز 20 دیماه 1365 تلخ ترین روز مدرسه در تاریخ آموزش و پرورش ایران است که 68 دانش آموز بی گناه به خاک و خون کشیده شدند.

سردار سلیمانی عنوان داشت : یکی از توصیه های مهم رهبری به جوانان و نوجوانان این است که اگر می خواهید رشدو تعالی داشته باشید دوران دفاع مقدس و اتفاقات تلخ و شیرین آن را رصد کنید و به عنوان یک گنج در زندگی به کار ببندید.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس یکی از قله های رفیع انقلاب است گفت: بیان خاطرات شهدا و مظلومیت رزمندگان اسلام برای نسلی که جنگ را درک نکرده است باعث بصیرت و آگاهی آنان خواهد شد.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور بیان کرد: دشمن با تهاجم فرهنگی و نفوذ به درون فکر و ذهن جوانان تلاش دارد تا روحیه ایثار، جهاد و شهادت را از آنان بگیرد.

سردار سلیمانی افزود: روحیه شهادت طلبی و فداکاری ملت ایران عامل اصلی غلبه بر طاغوت وپیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی اظهارداشت : 37 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد و دشمن به دنبال خاموش کردن اندیشه های امام و رهبری در بین جوانان و نوجوانان است زیرا تاوقتی که این تفکر الهی وجود دارد دشمنان پیروز نخواهند شد.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور با اشاره به اینکه یاد شهدا باعث تداوم انقلاب می شود گفت : تداوم حرکت انقلاب تمجید و تقدیر از شهدا است یاد و خاطره شهیدان باید همواره در جامعه زنده نگه داشته شود.

سردار سلیمانی تصریح کرد : امروز با توجه به تهاجم فرهنگی عظیم دشمن بیش از 170 شبکه به زبان فارسی علیه نظام اسلامی ایران توطئه وبرنامه ریزی می کنند که برای مقابله با این هجمه بزرگ دشمن بازخوانی گنج بزرگ دوران دفاع مقدس می تواند مفید وکار ساز باشد.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور در ادامه خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور به عنوان یک حرکت فرهنگی عظیم و مورد تایید مقام معظم رهبری هدیه ای بزرگ و معنوی به جوانان است که باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان است.

 
انتهای خبر/ز
ارسال نظرات