شهرستان خاتم با جمعیتی بالغ بر 40 هزار نفر، از وجود پزشک متخصص قلب محروم است.
کد خبر: ۸۸۰۵۴۷۹
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم ؛ یکی از شاخص های توسعه یافتگی هر منطقه که بیانگر سطح رفاه شهروندان آن نیز می باشد وجود پزشک است. با این حال، وجود پزشک و در رأس آن وجود پزشکان متخصص از نیازهای مردم هر شهر و شهرستان می باشد.

شهرستان خاتم با جمعیتی بالغ بر 40 هزار نفر، از وجود پزشک متخصص قلب محروم است. مردم این شهرستان مشکلات زیادی را در نبود پزشک متخصص تحمل می کنند، زیرا برای مداوا باید با صرف هزینه های گزافی برای معالجه به مرکز استان یا شهرهای همجوار روانه شوند.

هر چند با اجرای طرح تحول سلامت شاهد بهبود وضعیت در نظام درمان شهرستان بودیم، اما هنوز نبود پزشک متخصص یکی از معظلات و دغدغه های است که اهالی این شهرستان با آن دست و پنجه نرم می کنند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاتم در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن تائید مشکلات نبود متخصص قلب در شهرستان گفت:در این زمینه مکاتباتی با مسئولین علوم پزشکی استان صورت گرفته ولی متاسفانه تاکنون تلاش مسئولان شهرستان در اين زمينه نتيجه‌اي نداشته است.

دکتر موسوی اظهار داشت: مسئولان دانشگاه علوم پزشكي استان قول دادند با اعزام نخستين پزشك متخصص قلب به مرکز استان ،نیروی مورد نیاز را در خاتم تامین کنند ولی این پروسه چه مدت طول بکشد مشخص نیست.

رئیس شبکه بهداشت خاتم خاطر نشان کرد: به علت نبود پزشك قلب، اكثر اوقات پزشكان متخصص داخلي بيماران قلبي ويزيت مي كنند.

ارسال نظرات