این مراسم با حضور مسؤولان ارشد استانی، مدیران و عموم مردم از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۵۵۰۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
نشست هماهنگی برگزاری مراسم ارتحال حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی ظهر امروز با حضور مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد و به ریاست فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار شد.
در این نشست معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت درگذشت این عالم مجاهد و یار دیرین امام و رهبری بر برگزاری مناسب مراسم ارتحال این شخصیت برجسته انقلاب تأکید کرد و گفت: مراسم بزرگداشت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی به بهترین شکل ممکن در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.
محمدی از تشکیل ستادهای تبلیغات و ستاد برگزاری مراسم خبر داد و با اشاره به حضور ویژه دانشگاه آزاد در برگزاری مراسم بزرگداشت این شخصیت برجسته انقلاب عنوان کرد: کلیه تبلیغات میدانی و آماده‌سازی جایگاه اصلی مراسم بر عهده این دانشگاه است.
وی از برگزاری مراسم بزرگداشت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در روز چهارشنبه ۲۲ دی‌ماه در مصلی بزرگ شهر یاسوج خبر داد و اظهار کرد: این مراسم با حضور مسؤولان ارشد استانی، مدیران و عموم مردم از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه برگزار می‌شود.
محمدی با اشاره به پوشش رسانه‌ای این مراسم توسط صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد و سایر رسانه‌های مکتوب و مجازی استان، عنوان کرد: دستورالعمل لازم برای پوشش این مراسم به صدا و سیما و سایر رسانه‌ها ارسال می‌شود.
محمدی تصریح کرد: دستگاه‌های نظامی و قضایی استان با مطبوعات، رسانه‌ها و کسانی که قصد سوء استفاده از این مراسم را داشته باشند برخورد جدی می‌کند.
وی در پایان از همه مردم استان برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.
مرحوم حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در قاب تصویر
رئیس شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌ و بویراحمد از برگزاری مراسم ارتحال حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در یاسوج خبر داد.
حجت الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: مراسم بزرگداشت ارتحال یار دیرین انقلاب، امام و رهبری حضرت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی روز چهارشنبه ۲۲ دی ماه ساعت ۱۰ صبح در مصلی یاسوج برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: به طور حتم مردم انقلابی و ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در این مراسم برگ زرین دیگری را در افتخارات این استان رقم می‌زنند.
خاضع ابراز کرد: حضرت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی یار دیرین انقلاب، امام و رهبری و از استوانه‌های نظام و پایه گذاران نهضت اسلامی بودند که لازم بوده از خدمات صادقانه و طاقت فرسای ایشان در طول بیش از ۵۰ سال مبارزه و مجاهدت تجلیل شود
ارسال نظرات