خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) البرز گفت:

تفکر شیعی، تنها چراغ روشن بشریت

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) البرز گفت: تفکر مهدویت رهایی بخش جهان خواهد بود و البته ما باید شیعه متعهدی باشیم که با سند بتوانیم آن را ثابت کنیم.
کد خبر: ۸۸۰۵۵۴۲
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱

 

حجت الاسلام شجاعی مهر مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) البرز در گفت و گوی اختصاص با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین به مناسبت وفات حضرت معصومه (س) اظهار کرد:  در بین مهمترین زیارات در بین غیر معصومین 2 زیارت وارد شده است که یکی حضرت ابوالفضل العباس (ع) و دیگری حضرت فاطمه معصومه است.

شجاعی مهر در خصوص جایگاه و زیارت این حضرت بیان کرد: عالمی از  نجف علت آمدن به قم را اینگونه گفتند که در کنار بارگاه امام علی دوست دارم قبر مادرم حضرت زهرا را زیارت کنم که آمده است هر گاه خواستی زیارت کنی حضرت زهرا را ، حرم حضرت معصومه (ص) را زیارت کنید، این از جایگاه و کرامات حضرت معصومه (س) است .

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های آن حضرت این است که برای زوار ایشان بهشت وعده داده شده است  .
حجت الاسلام شجاعی مهر با اشاره به قیام مردم قم تبین کرد: شروع انقلاب از 19 دی، از قیام مردم قم شروع شد .
مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا(ع) اذعان کرد: ما به عنوان بسیجی باید ایمان و معرفت دینی داشته باشیم و درجه ایمان را بالا ببریم، اسلام امروز رشته های سر درگمی دارد که می توان اظهار کرد همه مکاتب در بی راهه هستند، جز شیعه که به اصل ولایت نیز اعتقاد دارد.

وی افزود: هرکجا انقلاب به نتیجه رسیده ، نهضت اسلامی و دینی دخیل بوده است، انقلاب ما در سایه رهبری و مکتب شیعه پیروز است .

این مسئول خاطر نشان کرد: تفکر مهدویت رهایی بخش جهان خواهد بود و البته ما باید شیعه متعهدی باشیم که با سند بتوانیم آن را ثابت کنیم.

شجاعی مهر توضیح داد: اصول و ارزشهای مکتب اسلام بر اساس عقل است، توحید و معاد را نمیتوان  تقلید کرد ، باید با عقل تفکر کنیم! ما باید شیعه عملی باشیم نه شیعه حرفی، ما بسیجیان باید رشد علمی داشته باشیم چرا که در قرآن هم آمده است ما باید معرفت علمی بلاد خود  را بالا ببریم.

وی بیان کرد: ما همه موظف هستیم برای تقویت این عناصر تلاش کنیم، هر کس به اندازه توان خودش و با آنچه دارد باید جلوی نفوذ دشمن را بگیرد.

این مسئول تاکید کرد: ما باید دشمن را بشناسیم و در مقابل آن ایستادگی کنیم، ما بسیجیان باید به موقع اقدام کنیم و به موقع در میادین مختلف حضور پیدا کنیم   .

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز در پایان تصریح کرد: امروزکسی که در این نظام منافع ملی را فدای منافع خود کند خائن است، لذا ما وظیفه داریم روشنگری کنیم ما باید در تمامی عرصه ها خصوصا در انتخابات هوشمندانه اقدام کنیم، در سایه حرکت حضرت آقا باشیم باید گوش به  فرمان حضرت باشیم و هوشیار باشیم تا دشمن نتواند نفوذ کند.

3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار