حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی در گفت و گو با «بسیج»:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران با اشاره به اینکه بسیج باید آگاهی لازم درباره مسائل روز سیاسی داشته باشد، گفت: نقش بسیج، ورود به هممه عرصه هاست تا افق حرکت را به دیگران نشان دهد.
کد خبر: ۸۸۰۵۵۴۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به عملکرد بسیج برای آگاهی بخشی به افکار عمومی در راستای مقابله با نفوذ سیاسی اظهار داشت: وظیفه بسیج رصد مسائل سیاسی،اجتماعی،فرهنگی و... است و نیاز است که آگاهی لازم در جهت مسائل روز سیاسی داشته باشد و در جهت آگاهی دهی به مردم تلاش کند.
 
وی ادامه داد: در هر کجا که نظام دچار مشکل می شود  چشم امید مقام عظمای ولایت  به بسیج و سپاه بوده  آنچه امروزه اهمیت دارد  این است که بتوانیم  اراده و اداره کارهای خودمان را بدست بگیریم .
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران در پایان با بیان اینکه عملکرد بسیج، خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است، افزود: نقش بسیج، ورود به همه عرصه هاست تا بتواند کمی و کاستی های موجود را برطرف نماید و بتواند به عنوان مرجعی مردمی، نقش آگاهی دهی به مردم داشته باشد و در شرایط حساس بتواند نقطه امیدی برای دلسوزان انقلاب اسلامی و نقطه ناامیدی برای استکبار و بدخواهان انقلاب باشد و  با میدان داری بتواند مردم  را در عرصه نگه دارد و  افق حرکت را به دیگران نشان دهد. 
ارسال نظرات